اگر لوی ناتو در رفته نمید، آن ریمه نگ راه میانداخت

[ad_1]

رارو- رهبر اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه انقلاب سوریه را بسیار مهم خواندند و گفتند: آمریکایی‌ها از منطقه شرق فرات در سوریه بیرون رانده می‌شوند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با بررسی عملیات عملیات تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاست‌های فریبکارانه غرب را لازم دانستند و انجام دادند: ایران و روسیه میقاً نفع ر دو ور است.

آیت‌‌الله خامنه‌ای در این دیدار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با توجه به حوادث جهانی نشان‌دهنده نیاز ایران و روسیه به همکاری‌های روزافزون و متقابل است. وند.

آنها همکاری های اقتصادی ایران و روسیه را در پی تحریم های غرب، به نفع هر دو کشور دانستند و در حوادث خاص بیان کردند: جنگ یک مقوله خشن و سخت است و جمهوری اسلامی از اینکه مردم عادی می شوند آن را به هیچ وجه خرسند نمی کنند. اما در مردم نانچه ما ابتکار مل را دست نمی‌رفتید، رف در مقابل ابتکار ود، باعث می‌شود که میشید.

اگر در مقابل ناتو باز باشد و مرزی نمی‌شناسد، ناتو را خطرناک می‌داند و اگر جلوی آن را بگیرد، نمی‌شود، مدتی بعد به کریمه می‌رود. مین نگ را راه میانداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیشنهادان کردند: البته امروز آمریکا و غرب ضعیف‌تر شده‌اند و با وجود تلاش و هزینه‌های زیاد، سیاست‌های آنها در منطقه ما از جمله در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین بسیار کم شده است.

ایشان سوریه را بسیار مهم خواندند و با استدلال بر موضع جمهوری اسلامی مبنی بر مخالفت با حمله به این کشور و جلوگیری از آن، گفت: یک موضوع مهم دیگر در موضوع سوریه، مناطق منطقه ای از مناطق حاصلخیز و نفتخیز شرق فرات بوسیله آمریکایی ها هستند. این اید ا رون راندن نها از منطقه لاج ود.

رت الله امنهای رژیم رئیس رژیم غذایی در ایای منطقه، مواضع آخرین ماهور روسیه لیه اونیانید ونستی در ایای منطقه، مواضع.

آن در ادام را نشان می دهد

همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً و رهبر انقلاباً به نفع هر دو کشور می‌خوانند و خطاب به آقای پوتین می‌گویند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستند، بنابراین همکاری‌های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

ایشان ا د سخنان رئیسجمهور روسیه درباره رورت راهاندازی

آیت‌الله خامنه‌ای همچنین هوشیاری در مقابل فریبکاری غرب را می‌خواند و می‌گفت: آمریکایی‌ها هم زورگو هستند و هم حیله‌گر، و یکی از عوامل فروپاشی شوروی سابق فریب در مقابل سیاست‌های آمریکا، اما روسیه در دوره جنابعالی استقلال خود را حفظ کرده است.

آنها همچنین با سیاست های ملی تصمیم گیری پول در روابط دو کشور و استفاده از ارزهای دیگر به جای دلار، گفتند: دلار را باید از مسیر جهانی خارج کرد و این کار به صورت نهایی، ممکن است.

در این دیدار که رئیس جمهور رئیس جمهور کشورمان نیز حضور داشت، آقای پوتین درباره حوادث مردم گفت: هیچ‌کس طرفدار جنگ نیست و جان دادن به مردم عادی است اما رفتاری که انجام می‌دهد باعث می‌شود که ما یک عکس‌العمل نداشته باشیم.

روسیه با برشمردن عوامل و ریشه‌های اختلافات روسیه و مردم، از جمله حرکت‌آمیز غرب و آمریکا در سال‌های اخیر از جمله‌های کودتا در کشور و همچنین سیاست‌های توسعه ناتو با رئیس‌جمهورهای قبلی آنها مبنی بر پرهیز از پیشروی به سمت روسیه، گفت: ممکن است از آن استفاده شود. ورهای اروپایی ند ما مخالف ویت مشترک در ناتو ودیم اما

آقای پوتین، ترور سردار سلیمانی را نمونه دیگری از شرارت‌های آمریکایی‌ها برشمرد و در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های غرب علیه روسیه گفت: این تحریم‌ها به ضرر غرب است و نتیجه آن مشکلاتی از جمله افزایش قیمت نفت و بحران مواد غذایی است. .

روسیه با اشاره به سوء استفاده از ابزارهای دلاری برای تحریم و غارت دیگر، این کار را در نهایت به زیان آنها و موجب تضعیف اعتماد جهانی به این آرزو و حرکت در استفاده از پول‌های جایگزین دانست و گفت: روسیه و ایران در حال حاضر. راحی روشی دید رای استفاده از ولهای ملی در روابط دو ور ستند.

روسیه با رئیس مواضع رهبر انقلاب درباره منطقه قفقاز، مواضع دو کشور در قضیه سوریه از جمله در مخالفت با حمله به شمال این کشور را کاملاً منطبق با ترکیب خواندن و گفت: منطقه شرق فرات باید تحت کنترل نیروهای سوریه قرار گیرد.

آقای پوتین همکاری‌های دو کشور را در همه بخش‌ها و پروژه‌ها در حال پیشرفت دانست و افزود: ایران و روسیه در سوریه در حال مبارزه مشترک با تروریسم هستند و در زمینه‌های نظامی نیز تلاش می‌کنند همکاری‌های دو کشور را انجام دهند و همچنین همکاری‌های سهجانبه با چین را توسعه دهند. دریافت کنید.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما