رئیسی: مانعی رای سترش روابط ا اکستان نداریم

[ad_1]

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مانع و محدودیتی برای گسترش روابط با پاکستان نیست، اظهار داشت: سطح روابط کنونی تهران – اسلام‌آباد با ظرفیت‌های متنوع دو کشور نیست و جلسه مجمع عمومی مشترک همکاری‌های اقتصادی می‌تواند مسیر ارتقای سطح روابط دو کشور را هموار کند. ند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رئیس جمهور شامگاه شنبه در پاسخ به تماس تلفنی «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به دولت و ملت دوست و برادر این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای روابط خود با مردم بسیار مهم است. اکستان ائل است.

با بیان اینکه جمهوری اسلامی‌آباد دارای روابط فعلی است، تهران با قابلیت‌های متنوع دو کشور، افزود: رئیس آماده گسترش روابط و افزاش تبادلات و همکاری‌های دو کشور به ویژه در حوزه‌های انرژی و کشاورزی است.

رئیسی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مانع و محدودیتی برای گسترش روابط با پاکستان نیست، اظهار داشت: تشکیل جلسات مشترک مشترک همکاری‌های اقتصادی جهت ارتقای سطح روابط دو کشور را هموار خواهد کرد.

رس مهور ا آرا نودی از امکان رایی ورمان از ایران اکستانی

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به دولت و ملت و رهبر معظم انقلاب، از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران برای خاموش کردن آتش‌سوزی در بخشی از جنگل‌های این کشور و نیز پذیرایی مطلوب از زائران پاکستانی است. رم امام رضا (ع) از سوی ورمان دردانی رد.

نخست وزیر پاکستان با بیان اینکه روابط پاکستان و ایران فراتر از روابط همسایگی، قرن‌ها به عنوان روابط برادرانه تداوم داشته و هر دو کشور از یک کیش و دین و یک خانواده هستند، گفت: توجه و تلاش ایران برای گسترش روابط با کشور‌های همسایه. از مله اکستان سپاسگزاری میم.

شهباز شریف با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه سریع‌تر نشست مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افزود: پاکستان علاقه‌مند به گسترش تبادل و تهاتر و همچنین همکاری در زمینه انرژی با ایران است.

نخست وزیر اکستان اکید رد: واهان ازگشت لح و ات افغانستان و ود و

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما