اولین پروژه در بازنشستگی مرکل اعلام شد

[ad_1]

آنگلا مرکل، پس از 16 سال صدراعظم آلمان، تنها دو روز پس از کناره گیری خود، در حال آماده سازی پروژه بعدی خود است و همکار سابقش بیت باومن اعلام کرده است که با مرکل برای نوشتن دفتر خاطرات سیاسی خود کار می کند. با یکدیگر.

به گزارش دیلی میل، آنگلا مرکل، رهبر پیشین آلمان خاطراتی را با مشاور قدیمی خود بیت باومن خواهد نوشت. قبل از اعلام این خبر، مرکل در مورد برنامه های خود برای آینده سیاسی صحبت نکرده بود.

باومن به اشپیگل گفت: مرکل نمی‌خواهد تمام زندگی‌اش را بگوید. او می خواهد تصمیمات مهم سیاسی خود را از زبان خودش توضیح دهد و سفر زندگی خود را ببیند.

باومن از دهه 1990 تاکنون مشاور کلیدی رهبر سابق آلمان بوده است و برخی از مشهورترین سخنرانی های مرکل را با هم نویسندگی کرده است.

او گفت که هر دو قصد داشتند کتاب را خودشان بنویسند، بدون کمک کسی.

باومن گفت: من و صدراعظم سابق آلمان کاملا مطمئن بودیم که اگر این کتاب را بنویسیم، به تنهایی و بدون ارواح نویسان، مورخان و روزنامه نگاران این کار را انجام می دهیم.

وی تخمین زد که تکمیل این پروژه دو تا سه سال طول خواهد کشید.

مرکل قبل از استعفا از سمت صدراعظم در روز چهارشنبه، کمی در مورد برنامه‌های خود برای دوران پسابرجام صحبت کرد و به نویسنده چیماماندا آنگوزی آدیچی گفت که می‌تواند به نوشتن و صحبت کردن ادامه دهد، اما در ابتدا «هیچ کاری انجام نمی‌دهد» و می‌خواهد ببیند.

مرکل تا حد زیادی به دنبال دور ماندن از کانون توجه خارج از وظایف سیاسی خود بوده است و حضور او در انظار عمومی و مطبوعات به انتصاب او به سمت صدراعظم محدود شده است.

در 8 دسامبر، مرکل قدرت را به جانشین خود اولاف شولتز سپرد و او را تشویق کرد تا از “بهترین شغل موجود” لذت ببرد.

رسانه‌های اجتماعی آلمان روز جمعه به گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه چه کسی حقوق کتاب را می‌گیرد و اینکه مرکل درباره تصمیم‌ها و چالش‌های متعدد و پیامدهای آن‌ها، از بحران مالی تا موج پناهجویان در سال ۲۰۱۵ و همه‌گیری اخیر، چه خواهد گفت، دامن زد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما