سهمیه ای ماشاگران ایرانی رای ر ازی ام آنی ند نفر است؟

[ad_1]

معاون وزیر ورزش و وانان از افزایش داد ماشاگران ایرانی در مسابقه ام آنی ر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، چهل‌وپنجمین نشست کمیسیون فرهنگی و تربیت بدنی و ورزش کشور صبح امروز (چهارشنبه) در محل سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان به ریاست سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با حضور معاون امور ورزش بانوان و دیگر اعضای میسیون خبر د.

این نشست به منظور بررسی و تبادل نظر پیرامون برنامه‌ها و فرهنگی ویژه جام ۲۰ قطر، پیش‌نویس آیین‌نامه کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی، پیش‌نویس‌نامه ورود خانواده‌ها به استادیوم‌های ورزشی و بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه ستاد ساماندهی امور فرهنگی ورزشی در استان‌ها، با هدف. مافزایی الیتهای دستگاها در اجرای رنامهای وزه رهنگی ورزش و ن ساز و اجرای رنامه وق وق.

لهر من اشار مهم گزارشی این نشست اعلام کرد: از این رو، دستورالعمل های نه در این نشست رای مه سازمان ای و لازم الاجراست و میولایست. نچه در رهنگی میود، امضای وزیر ورزش و وانان میرسد و در ن ورای الی انقلاب.

وی در ادامه بیان می‌کند: در تصمیم‌گیری‌های ویژه در تصمیم‌گیری‌های کمیسیون فرهنگی، تصمیمات شورای عالی فرهنگی فرهنگی گاهی با مشکلاتی وجود دارد که سعی کنید این نگرانی‌ها را در گزارش‌های کمیسیون‌های جدید رفع کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اساسنامه جدید فدراسیون‌ها در آخرین روزهای دولت قبل، به تصویب شورای نگهبان رسید و به وزارت ورزش و جوانان صادر شد که طی آن، فدراسیون‌ها نهادهای عمومی غیردولتی مستقل هستند.

کلهر با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی مناسبتی- مشارکتی فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد: در مدت زمان فعالیت اینجانب سعی شده است این برنامه ها به بهترین نحو انجام شود و با مشارکت مالی برگزار شود که در این بین با کم کاری کمیته های فرهنگی برخی از فدراسیون ها برگزار شود. ورزشی قضاوتهایم.

وی همچنین با اشاره به مسابقات فرهنگی پیوسته جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و باید در این راستا انجام شود: جام جهانی موضوع بسیار مهمی است و سعی می کنیم برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده را در دو بخش داخلی و خارجی، در زمان برگزاری مسابقات جام انجام دهیم. آنی و ل از ن گزارش نیم. دف ما، وجه ای مومی امعه و انتظارات مردم از ملی و مایت لازم از مل وتبال است.

معاون وزیر ورزش و جوانان یبان کرد: در دو سفر به دوحه قطر برای پیگیری و هماهنگی برنامه‌های مربوط به مسابقات جام جهانی، در رایزنی و جلسات برگزار می‌شود که میسر می‌شود که سهمیه‌ای در نظر گرفته شده ۳ هزار و ۲۰۰ نفری فیفا در هر بازی است. رای ماشاگران ایرانی، ار نفر رای ر ازی رسانده ود. ر ند ایدهآل رای ما این ود در ر زی، ار ماشاگر ایرانی ور اشد.

لهر ادامه داد: از دغدغه ما، اقامت ماشاگران ایرانی در ر است در این وص دنبال این استیم ماشاگران وند ویزای روزه رند و د از تکمیل ازی ور ازگردند. رنامهای دارک دید ده لیدرها رای ور در ام انی سازماندهی وند و موزشای رهنگی لم ر. ن ا لیدر این مسابقات اعزام واهند د.

عنوان کرد: فعالیت های فرهنگی خارج از استادیوم بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه فرهنگی داخلی ورزشگاه را پوشش خواهد داد. ر در نظر رفتن ده از مله روش لیت و لباس واداری انجام ده است.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما