(تصاویر) ناهگاه سگهای لاصاحب

[ad_1]

راس ارش سازمان داشت انی از میلیون سگ لا احب در سراسر آن وجود دارد. از ار سال سگا در مسیر املی ات ود از اجداد رگشان داشده و وانستند دیل نزدیک اری. نا در این مسیر اریخی نقشا را در زندگی انسانها ر ده دارند.

از سگای لیس رفته ا سگای نگهبان له، سگان ارچی، سگا ارد، سگ ا مراقب نابینایان و عاملی د عاملین اما داستان ا مان از د دادکثیری از سگا نتوانستند از نزدیکترین

متر ممکن است سگی ا نژاد اصیل را در ابانی رها ده نید. سگای رها موما ومی وده و دستم در ور ما رغبت می رای نگهداری از نان وجود دارد. از سوی دیگر، زاد و ولد بالای سگها، و نگهداری تنها توله‌های کوچک توسط افراد به ظاهر حیوان دوستی که بومی را از مادر جدا کرده، نگهداری یا به فروش می‌رسانند، و پس از بزرگتر جثه در بیابان‌ها و حواشی شهرها رها می‌شوند. می‌کنند، تغییر اقلیمی، هجوم شهر به حواشی و قلمرو و ضربه زدن به انسان به محیط زیست و تغییر اکوسیستم و …، عاملی شده است که روز به روز شاهد حضور تعداد زیادی سگ‌ها در محیط‌های شهری و حوالی آن‌ها هستند.

اکنون عده‌ای معتقد به حمایت و غذارسانی بوده است و عده‌ای به ازبین بردن آنها می‌پردازند و با توجه به فرهنگ و سنت حاکم در کشور و عدم پذیرش کامل این حیوانات طبق آموزه‌های دینی، معظل حضور سگ‌های بلاغت شده است.

با این وجود راهکار میانه‌های تدبیر و بسیاری از شهرها از جمله بندر ماهشهر پناهگاهی برای سگ‌های بلاصاحب تأسیس شده است که با وجود بودجه‌هایی که سعی می‌کنند حفظ کنند و هر دو سمت راضی نگه دارند. شهرداری سعی می‌کند کمتر از راه حل کشتار استفاده کند و تا آنجا که می‌تواند این حیوانات را جمع‌آوری کند و آن‌ها را با کمک حامیان دیگرشان به ارمغان آورد، اما ماندگاری از صدها سگ در گرمای شدید خوزستان با وجود هزینه‌های فراوان و بودجه‌های محدود. ار ا رسایی ست مچنان مخالفین ود را دارد.

اس: ر اصلاحی

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما