اهش سطح نگلهای مال در سالهای اخیر

[ad_1]

راری ایسنا: مجمع نمایندگان مازندران

منصور لی ارعی :سطح نگل ای مال و رترین نوع نگل ای ان می شود از میلیون و۲۰۰هزار ا ار ا .

زارعی میزان عرصه های جنگلی مخروبه در شمال کشور را افزون بر 600 هزار اعلام و بیان کرد: عملیات حفظ و احیای عرصه های جنگلی باید با مشارکت روستائیان وجنگل نشینان اجرا شود.

من نماینده مجلس ادآورشد:

ارعی میزان ر ار ا نلی مخروبه در مال ور را افزون بر ۶۰۰هزار ار اعلام و ریح رد:

این مسئول همچنین با اشاره به سهم ناچیز مازندران از اعتبارات ملی گفت: هم اکنون بیش از 5 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در مازندران وجود دارد که تکمیل واجرای آنها به 16 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
ارعی افزود:میزان نونیات مازندران منطبق یک روند دمات دهی ملی این استان نیست.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به قابلیت های ممتاز مازندران در بعد ملی افزود: گردشگری، کشاورزی، جنگل و دریا از مواهب طبیعی مازندران است که در شمارش های ملی قرار دارند.

زارعی در این ارتباط به نارسایی های بخش کشاورزی مازندران اشاره و تصریح کرد: امکانات زیر ساختی گردشگری در مازندران بدون حمایت از حمایت های ملی دولت سالانه به گردشگران کشور اختصاص دارد در حالی که امکانات موجود برای جمعیت بومی این استان کافی نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به شکنندگی زیست محیطی مازندران که در روند تغییرات سبک زندگی آسیب می بیند افزود: عرصه های کشاورزی و جنگلی مازندران به دلیل جاذبه های خطرناک و دستکاری سوداگران درمعرض تخریب و خطر قرار دارند.

ارعی اار نگران از روند ر اربری اراضی اورزی وبا مازندران :

و میسیون نظارتی اصل نود مجلس ا اکید ر لزوم وجه افزایش ارآمدی

زارعی با تاکید بر ضرورت هم افزایی برای حل مشکلات اساسی مردم گفت: با تلاش مجمع نمایندگان مازندران این استان را از اعتبارات و حمایت های ملی دولت در برنامه هفتم توسعه افزایش خواهد یافت.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.