سب و ار دید در ازار ودرو

[ad_1]

رارو- چند سالی می‌شود که کسب و کار در بازار خودرو به نام کارشناسی رنگ و بدنه خودرو به وجود آمده است، این اتفاق می‌افتد که طی چند سال اخیر با توجه به افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو، داد و ستدهای خودروهای دسته دوم رونق گرفته شده، در چنین مواردی. را مشتریان را امینان از وضعیت رنگ و دنه

به گزارش فرارو، بازار کارشناسی رنگ و بدنه خودرو که این روزها بسیار پررونق و داغ دنبال می‌شود را می‌توان از دو جنبه مورد بررسی قرار داد، در وهله اول بررسی این واحدها، که مهم‌ترین موضوع در این رابطه می‌شود، برخی از آنها. واحدهای نفی ارولوژی و رنگ ودرو از افکار عمومی اجازه رفته اند و ا ایر در مجوز مجوز

ریداران ودرو نکاتی را اید مد نظر رار دهنده

در این رابطه احمد از مین ارشناسان رنگ و دنه ودرو وانسته این مجوز را رد، در این مورد رارو می‌گوید: در این صنف به مانند هر صنف دیگری آدم خوب و بد وجود دارد، اما آن چیزی است که برای مشاوره باید به آن توجه شود، این است که در وهله اول باید از واحدهایی که در این زمینه مجوز اخذ کرده‌اند. رند، را نها در ار ود ره ستند و در نین رایطی مردم دچار رر و آن نمیوند.

این کارشناس رنگ و بدنه خودرو می‌افزاید: مدعای صحبت من نیز این است، زمانی که یک کارشناس برای کارشناس رنگ و بدنه خودرو مراجعه می‌کند، کارشناس باید با بررسی دقیق خودرو، وضعیت را برای توصیف کند، در این زمینه چیزی که مهم است. کارشناسی تضمینی است که انجام می‌شود، در واقع افراد خبره و می‌شوند، نتیجه کار خود را بدون کارشناس مطمئن می‌کنند و در این زمینه مردم نیز با خیال راحت اقدام به خودرو می‌کنند.

وی اضافه کرد: اما اگر به واحدهایی که اجازه ندارند و یا اینکه در این کار وارد می‌شوند، مردم مراجعه می‌کنند، چنین تضمین‌هایی نمی‌شوند و عموم مردم که شاید در این زمینه اطلاعات کافی نیز ندارند، شاید خودروها را بخرند، بدون اینکه بدنه باشند. و رنگ خوردگی داشته یا از مشکلی دیگر وجود داشته باشد، اما پس از آن مردم متوجه این موضوع می شوند و به فردی که کارشناسی می کند مراجعه کند، اما با توجه به این که تضمینی داده نشده است، فرد خریدار به نوعی دستش به جایی بند نمی شود و در این مینه دچار رر و آن ده است.

سب و ار دید در ازار ودرو؛  سیر ا از ارولوژی رنگ و دنه اودرو

ارولوژی رنگ و دنه اودرو؛ سب و ار دید در ازار ودرو

این کارشناس رنگ و بدنه خودرو همچنین به برخی از کلاهبرداری‌هایی که در این زمینه رخ می‌دهد اشاره می‌کند و می‌گوید: در برخی موارد نیز می‌توانیم، برخی از دلالان خودرو که تنها به فکر سود خود هستند، خود چنین واحدهای صنفی را به صورت متفرقه می‌کنند. و بدون مجوز دایر می‌شوند و با مشارکت برخی از رنگ‌ها و بدنه‌ها را به این واحدها برده‌اند و ماشین‌های مشکل دار و یا تصادفی را سالم می‌زنند، که در چنین وضعیتی خطر بی‌خبر از همه جا سرشان کلاه می‌رود و با ضرر و زیان. آن روبرو میوند.

وی افزود: بنابراین در چنین وضعیتی مردم در وهله باید حتماً به واحدهایی مراجعه کنند که در این زمینه تصمیم گیری شود تا ضرر و زیان متوجه آن شود و در وهله بعد نیز حتما باید با یک فرد مشخص باشد که از خودرو سر رشته داشته باشد. ندین مراجعه به ودرو را انجام داده است، این واحدا ند مشکلی رای او ایجاد شود.

این کارشناس رنگ و بدنه خودرو همچنین در قیمت‌های این مشاوره می‌گوید: قیمت‌ها متفاوت است، کارشناسی خودروهای داخلی پرتیراژ بازار از جمله‌های پراید و پژو از 300 تا 400 هزار تومان شروع می‌شود و در سری بعدی دیگر خودروهای داخلی هستند که تیراژ آن‌ها کمتر است. آنها، در درجه بعدی خودروهای مونتاژی هستند که خودروسازان خصوصی آن‌ها را مونتاژ می‌کنند، دست آخر خودروهای وارداتی نیز هزینه‌های میلیونی را برای خود در برداردند.

وی گفت: به صورت کلی خودروهای داخلی هزینه کارشناسی کمتری را به نسب خودروهای خارجی و وارداتی برای مشتریان می‌دهند، اما باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ وبدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، می‌شود به صورت اعزامی. کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولاً خودروهای لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسایل و تجهیزاتی که در محل کارشناسی وجود، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.

این کارشناس رنگ و بدنه خودرو ادامه داد: طبعا این کار هزینه بیشتری برای مصرف در بردارد دارد، اما برخی از سایت ها و مراکز کارشناسی نیز دارند که به صورت تلفنی کارشناسی را می پذیرند و با کارشناس این کار را می کنند که این موضوع را انجام دهند. بیشتر در قبال خودروهای داخلی مصداق دارد، اما طی چند وقت اخیر با توجه به افزایش قیمت خودروها، در مورد محصولات داخی نیز برای این که خیالشان بیشتر جمع شود، حضوری می‌کنند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما