اعلام ات و مان رضه اینترنتی وشت رمز

[ad_1]

سازمان مرکزی اون روستایی از وزیع وشت رمز منجمد ورت اینترنتی از نده ر داد.

به گزارش ایسنا، قادری فر در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود با اشاره به این که هوشمند در همه جا پیش از آن نقشی را در بازار عرضه کرد، گفت: هفته گذشته در بازار سیب زمینی وجود اسمی دارد. دیم و مت ن ار ومان م رسید. لت ن م از رفتن ار ن سیب مینی در سیل طولانی و اجرایی دن سقف ادرات ا ار ن ود.

اهش مت سیب مینی از نده

طرح سازمان توسعه روستایی ادامه داد: با رصد روزانه قرارگاه امنیت امنیت و با استفاده از سامانه های هوشمند سیب زمینی با قیمت هر کیلو 9800 تومان عرضه شد و قیمت ها کاهش یافت. نمینیم نده نیز مت ن در فروشگاها ر ار ومان و در میادین نیز ر ومان می رسد.

وی همچنین به وضعیت برنج نیز اشاره کرد و گفت: تولید برنج به دلیل تنش آبی نسبت به سال قبل 30 درصد کاهش یافته بود و به دلیل مناسب در تابستان امروز بازاررسانی به دلیل عدم تولید و کار برنج داخلی توسط شبکه های دلخواه. استیم. مین امر اف مت رنج در ازار د.

قادری فر در ادامه گفت: سامانه های توزیع برنج ایرانی توسط هوشمند انجام شد و در حال حاضر نیز هر کیلو برنج شیرودی با قیمت 42 هزار تومان به صورت آنلاین توزیع می شود.

وی ا ان این وشت رمز منجمد نیز از نده ورتشمند ویزیع واهد د، : اگر م سری وجود داشته باشد واردات ران واهد د. متا م ر اساس اعلام ستاد نظیم ازار واهد ود.

وزیع وشمند میوه د

وی همچنین در خصوص تنظیم بازار میوه شب عید نیز گفت: در این راستا حمل سیب و پرتقال خرید و ذخیره شده است که هفته آینده میوه های خریداری شده به استان ها آغاز می شود و پس از آن به منظور تنظیم بازار میوه از 20 اسفند تا 15 می باشد. روردین وزیع ورت میرد. چنین رار این اقلام درصد ر مت ازار وزیع ود است.

وی د رای اولین ار نظیم ازار رمای ماه رمضان را در دستور ار رار داریم.

وظیفه احراز لاحیت ادرکندگان دام را داریم

وی در اسخ این سوال مسئولیت ادرات دام سازمان اون روستایی گفت: شورای قیمت گذاری محصولات پایان مهرماه تصویب کرد که با هدف حمایت از شهروندان کشور قیمت خرید تضمینی دام سبک (گوسفند زنده نر پرواری) کیلویی 62 هزار تومان و گوساله نر پرواری نیز کیلویی 59 هزار تومان توسط مباشر خرید، خریداری شود.

وی ادامه داد:طبیعتا این رید مایتی اقدامی در مایت از دامداران است وند ولیداتشان را نند.

سازمان مرکزی اون روستایی ریح رد:سیاست وزارت ادکشاورزی

وی اضافه رد:مسئولیت ادرات دام ا سازمان مرکزی اون روستایی نیست، لکه وظیفه این سازمان احراز لا وارا در ددیم ر اساس سخت ری ا، همیشه استاندارد ده ادر ود. را سوداگری در ال ل ری ود و رخی لاک رای ادرات میردند.

آدری ر ا آن اینکه ادرات نقشی در مورد ازار وشت ندارد، : سانى مجو ادرات بودند ادر ردهاند و دور مجوز دیدم منوط ر ایش و ازار است. در الاضر نیز درخواست دیدی رای ادرات دریافت نشده است.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما