رونده روجیای استقلال ا ازیکن اصلی مجموعه د

[ad_1]

امیر حسین حسین زاده بازیکن جوان و تاثیر گذار در فصل گذشته استقلال که از مدت‌ها قبل از حضور در تیم شارلوا بلژیک بود، روز پنجشنبه با انتشار پیامی در فضای مجازی جدایی‌اش از جمع آبی پوشان را رسماً اعلام کرد و این در حالی است که سرمربی جدید آبی است. وشان این عزیزکن رای ل دید اصرار دا و ودش م در این وص ایی ا این عزیز وان داشت.

سین آده ارمین و احتمال اد رین ازیکنی از ن عزیزان اصلی در استقلال است از این م دا د. با این حال در لیست خروجی‌های آبی‌های پایتخت اسامی متعددی به چشم می‌خورد، اما از بین بازیکنان اصلی این تیم تنها 4 بازیکن جدا شده‌اند که از این جمع تنها 2 بازیکن برتر می‌توانند مجموعه باشگاه این تیم را ترک کنند.

اولین ازیکنی در ایان ل دون نجال و اهو و ر اساس واسته ادر نی سابق و مخالف اشگاه از د. فرانسوی‌هایی که تنها یک فصل را برای پوشاندن آبی پوشان بازی می‌کنند و با این که مهم‌ترین گل فصل را برای آن‌ها می‌زند، به دلیل عملکرد نه بهتر در خط حمله از این تیم کنار گذاشته شده است.

اولین ازیکنی لیرغم مخالفت اشگاه رزی ر منتظره از استقلال دا د، محمد دانشگر ود. دانش‌آموزی که در سال‌های عملکرد متفاوتی در خط دفاعی آبی پوشان داشت، خیلی بی سر و صدا و بدون جنجال رسانه‌ای از استقلال به سپاهان کوچ کرد تا اولین بازیکن از بین بازیکنان اصلی این تیم باشد که از جمع آن‌ها جدا شد.

وریا غفوری با توجه به اینکه بارها از قدرتش برای ادامه همکاری با آبی پوشان خبر داد، اما این یک‌طرفه به ادامه همکاری‌ها منجر نشد تا کاپیتان آبی پوشان سومین بازیکن از بین بازیکنان اصلی این تیم باشد که در انتقال و انتقال غزل خداحافظی از جمع آبی پوشان باشد. را واند.

امیر سین سین اده را میوان از روجیا نجالی استقلال دانست. این بازیکن جوان که تنها یک فصل برای آبی پوشان بازی کرد و با درخشش در همین یک فصل نه تنها ملی پوش شد، بلکه توجه تیم شارلوا بلژیک قرار گرفت، در نهایت استقلال را ترک کرد تا پس از ژستد، دانشگر و غفوری چهارمین بازیکن اصلی. این م اشد در ل ست و دوم ا را مراهی نمیکند.

چند بازیکن دیگر از جمله قاسمی نژاد، متین کریم زاده، رضا آذری، فردین رابط، آرش داجیلری، سینا خادم پور و… هم در لیست خروجی آبی‌ها قرار دارند که این‌ها را می‌سازند یا به صورت قرضی در تیم‌های دیگر بودند و یا جایی در بین. ازیکنان اصلی این م در ل نداشتند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما