چراغ های هوشمند جدید فیلیپس

[ad_1]

ارو-فیلیپس اخیراً تعدادی از محصولات نورپردازی فضای باز و داخلی را روانه بازار کرده است. از جمله این محصولات می توان به چراغ دیواری Philips Hue Inara، چراغ دیواری Philips Hue Luca، چراغ دیواری Philips Hue Resonate و چراغ کفی Philips Hue Cala با بدنه استیل ضد زنگ اشاره کرد.

به گزارش فرارو، این شرکت ادعا می کند که این چراغ ها می توانند در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاومت کنند و می توان از برنامه Philips Hue برای کاهش یا افزایش روشنایی آنها استفاده کرد. فیلیپس همچنین ویژگی های جدیدی را به برنامه Philips Hue اضافه می کند که در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

چراغ دیواری Philips Hue Inara

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

Philips Hue Inara از لامپ های رشته ای ساخته شده است. این چراغ ها را می توان در داخل و خارج از خانه استفاده کرد و دکوراسیون جالبی ایجاد کرد. این لامپ به سبک فانوس قدیمی ساخته شده است و نور سفید گرم را با راندمان نور کم ارائه می دهد. لامپ ها در یک دایره سیاه قرار می گیرند. از 8 فوریه در اروپا و 1 مارس در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

چراغ دیواری Philips Hue Lucca

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

Hue Lucca طرح های مدرن تری را با لامپ های دیواری گرد ارائه می دهد که برای باغ ها و بالکن ها ایده آل هستند. این چراغ دیواری نورهایی با رنگ های مختلف تولید می کند و با استفاده از برنامه Philips Hue Bright کنترل می شود تا ویژگی هایی مانند روشنایی خانه یا عملکرد خودکار چراغ ها را ارائه دهد. چراغ دیواری Philips Hue Lucca در ایالات متحده 99.99 دلار قیمت دارد. از اول مارس در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

لامپ دیواری طنین دار Philips Hue

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

لامپ دیواری Philips Hue Resonate برای دیوارهای بیرونی خانه طراحی شده است. Resonate یک طراحی مستطیلی مینیمال دارد و نور سفید و رنگی را ارائه می دهد. این نورهای مستطیل شکل با دو طرح مثلثی زیبا، نورهای رنگارنگی را هم در بالا و هم در پایین دیوار ایجاد می کنند. لامپ دیواری Philips Hue Resonate از اول مارس با قیمت 159.99 دلار در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

Bollard Philips Hue Cala

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

لامپ های کف Philips Hue Cala Bollard در یک محفظه فولادی ضد زنگ به ارتفاع 25 سانتی متر قرار گرفته اند که مسیرها را می پوشاند و برای باغبانی عالی است. این چراغ ها به کاربران کمک می کند تا در تاریکی راه بروند و همچنین امکان تنظیم چراغ ها به رنگ های مختلف برای ایجاد محیطی زیبا در باغ و یا پیاده رو وجود دارد. این چراغ ها دارای فناوری ولتاژ پایین هستند که نصب و گسترش آنها را آسان می کند. کافی است کابل افزایشی ارائه شده را به دستگاه ولتاژ پایین Philips Hue وصل کنید.

همه چراغ‌های هوشمند فضای باز Philips Hue را می‌توان با Philips Hue، یک کنترل‌کننده از راه دور (فروش جداگانه)، دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا، و Google Assistant و همچنین حسگر مانیتور در فضای باز کنترل کرد. Hint نشان می‌دهد که اپلیکیشن Philips Hue در چند ماه آینده جلوه‌های جدیدی دریافت خواهد کرد، اولین اثر حالت شمع و شومینه است که درخشش ملایم یک شمع یا شومینه طبیعی را تقلید می‌کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما