نج دلیل رای رید وشی nova Y70 وآوی

[ad_1]

وآوی ازگی وشی موبایل مدل nova Y70 این گوشی که یک محصول میان‌رده در سری نوا به شماره می‌رود، ویژگی‌های خاصی است که آن را برای انواع کاربری‌های روزمره و کاربرانی که ساعت‌های زیادی در روز از گوشی خود استفاده می‌کنند، جذاب است. در کنار خدماتی مانند خدمات فروش رسمی در سراسر کشور که مستقیماً توسط خود شرکت هوآوی در ایران انجام می‌شود، می‌توان 5 دلیل اصلی را برای خرید این گوشی در نظر گرفت که در این مقاله به بررسی آنها پرداخت.

نج دلیل رای رید وشی nova Y70 وآوی

600 میلی مترمپرساعتی

افراد در ول روز مدت ادی از وشی ود استفاده در نین رایطی اید ما وشی را ارژر دیوار پیوند رده ا اوربانک م و snappingگین را ا ود مل ند. اما وشی nova Y70 از رین راهارها رای این دسته از افراد است. در حالی که اکثر گوشی‌های حال حاضر از تمامی برندهای مطرح به باتری بین 4000 تا 500 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده‌اند، گوشی nova Y70 با یک باتری 600 میلی‌میلی‌امپرساعتی می‌تواند تا سه روز با هر بار شارژ شارژ کند. ن الب وجه اینجاست این وشی نها ا 5%

ارژر سریع 22.5 واتی وآوی

اما لاوه ر اتری م، وآوی سرعت الای ارژ دوباره این وشی م ررده و ن را علم ار سر ارژ دوبار 2.5 این رتیب این اتری م سرعت الایی ارژ ده و میوانید دوباره ساعت ولانی از ن استفاد نی هوآوی در کنار این شارژ سریع از محافظ داخلی 13 لایه هم استفاده کرده تا امینت و سلامت گوشی تامین شود و قطعات دیگری از جمله صفحه نمایش بر اثر شارژ سریع گوشی در طول زمان آسیب نبینند. ملکرد این ارژر نحوی است در 10 دقیقه اتصال وشی ارژر دیواری میوانید ا 3 ساعت یک متن ویری الر است وآوی این ارجر 22.5 واتی و ابل ارژ را داخل

نج دلیل رای رید وشی nova Y70 وآوی

نمایش رگ

مشخصا رای انجام سیاری از ارهای روزمره نمایش رگ و اکیفیت نیاز داریم. از اینرو وشی nova Y70 نمایش رگ 6.75 از نجایی که نسبت به نمایش دنه وشی الای 90% این وشی از نوع LCD اچ دی پلاس و ابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ است و روشنایی بالای م دارد.

دوربین 48 مگاپیکسلی

وشی نوا Y70 رای اربریای راحی ده و از نها م اسی از سوژهای روزمره است. مین دلیل وآوی در ن از دوربین سهانه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده رده است. دو دوربین در م امل دوربین 5 مگاپیکسلی ریض و دوربین 2 مگاپیکسلی snap مق میوند. همچنین این دوربین‌ها به فناوری AI مجهز شده‌اند که کیفیت تصاویر خروجی را با ابزار مصنوعی مصنوعی به نرم‌افزاری هم می‌دهند تا خروجی نهایی جذابتری را در اختیار داشته باشید. دمان این دوربینا م ر دیگر و در سول است.

نج دلیل رای رید وشی nova Y70 وآوی

افظه ره سازی 128 ابیتی

ا رای ره م الایی از اطلاعات، ازیا، س و ویدیو افظه ره سازی الایی نیاز واهید داشت. هوآوی در گوشی nova Y70 از یک حافظه 128 گیگابایتی در کنار رم 4 کشوری استفاده می کند که علاوه بر سرعت بالای اجرای انواع نرم افزارها، فضای زیادی را برای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر ایی ر از این م نیاز داشته باشد، این وشی از ارت افظه Micro SD ا 512 ابایت آنی میند.

در مجموع می توانم گوشی nova Y70 هوآوی را به یک محصول مقرون تبدیل کنم، فقط می دانم که از هزینه های آن برای خرید آن می کنم، امکانات و قابلیت های متعدد و بسیار کاربردی را در اختیار داشته باشد. Y70 موانید از ریق این لینک اقدام رمایید.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما