سفر آتی لند ایه رای مانبندی رداخت دهی راق ران

[ad_1]

وزارت رق را اعلام رد: اتی لند ایه رای ررسی روند

به گزارش ایرنا، «احمد موسی» سخنگوی وزارت برق عراق امروز (یکشنبه) در گفت و گو با «ناس» با اشاره به خبرگزاری میزان گاز از قطر به یک سال و نیم زمان نیاز دارد، گزارش می دهد: قراردادهای دولتی با ر ایرانی منعقد ده و اتی لندپایه راق رای ررسی روند

وی ادرات از ایران راق دود میلیون متر مکعب اهش افته و میلیون مر مکعب رسیده است.

وزارت برق با بیان اینکه این هیئت پس از تصویب عراق هیئت وزیران مبنی بر زمانبندی سه ساله برای پرداخت بدهیها، برای بررسی کاهش گاز ایران به عراق، به تهران رفت گفت، میزان بودجه عراق به ایران در این خصوص در سالهای گذشته یک خواهد بود. میلیارد و میلیون دلار است.

وی ریح رد، راق مچنان از ایران رای ادامه ار نیروگاها نیاز دارد.

موسی پیشنهاد امیدوار رد ایران مچنان دور از راق

وزارت برق عراق اوایل بهمن ماه امسال اعلام کرد، تولید انرژی برق این کشور به دلیل کاهش تولید گاز از ایران و نیز کاهش تولید از سرمای هوا به 7600 مگاوات کاهش یافته است.

این اهش در الی است راق رای امین انر مصارف ری، نعتی و اورزی و دود ار مگاوات رق دارد.

نوشته ایگاه اطلاع رسانی «الطاقه» (انرژی) یکی از این قراردادها در مورد واردات روزانه 35 میلیون متر مکعب گاز برای بزرگترین نیروگاه عراق با سه هزارمگاوات برق است که نیاز بغداد را به جنوب عراق می دهد که روزانه بیش از 35 میلیون متر مکعب گاز است.

به نوشته «الطاقه» در 12 ماه گذشته بارها گاز ایران به دلیل نای عراقی در پرداخت بدهی های فزاینده تهران که آن را بیش از پنج میلیارد دلار دریافت می کند، انجام می دهد.

معاون شهریور ماه گذشته مدیر بین الملل در عملیات اجرایی و عملیاتی شرکت ملی نفت ایران گفته بود که عراق نباید از گازهای شدیدی استفاده کند زیرا پرداختهای این کشور در گازهای گازی و برق دریافتی به موقع است بنابراین اقدام ایران هم در کاهش میزان مصرف غیر قابل تحمل است. منطقی و رقانونی نیست.

داد مواره ادعای قرارداد ایران در اهش ادرا از نتیجه اهش ار مگاواتی ولید رق راق .

کاهش خطر از سوی ایران در حالی است که دریافت پول از صدور برق و گاز به عراق همیشه با تهدیدهای مخالف بوده است و بغدادهای ظالمانه آمریکا را بهانه ناتوانی در پرداخت و تسویه بدهی های خود مطرح کرده است.

رسانه را منطقه اعلام ردند مریکا ا رداخت و سویه

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما