چرا عرضه سالانه بازی های Call of Duty به پایان رسیده است؟

[ad_1]

با توجه به اینکه فروش Call of Duty: Vanguard در برخی مناطق کمتر از حد انتظار بوده است، به نظر می رسد زمان آن رسیده است که Activision انتشار بازی های جدید Call of Duty را به صورت سالانه متوقف کند.

از زمان انتشار Call of Duty 2 در سال 2005، هر ساله یک بازی جدید از فرنچایز محبوب Activision برای طرفداران این سری منتشر می شود. نسخه سوم این مجموعه با نام Call of Duty 3 در سال 2006 و دقیقا یک سال پس از Call of Duty 2 منتشر شد و سپس Call of Duty 4 در سال 2007 منتشر شد و هر سال بازی های جدیدی در دسترس قرار گرفت.

عرضه سالانه بازی‌های Call of Duty البته موفقیت زیادی برای اکتیویژن داشته است، بنابراین اکثر بازی‌های اصلی این سری با نقدهای مثبت و فروش نسبتاً قابل قبولی مواجه شده‌اند.

بازی جدید call of duty

با این حال، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که اکتیویژن تصمیم خود را برای انتشار یک بازی جدید هر سال تغییر دهد. در واقع، دنیای بازی های ویدیویی در وضعیتی است که بازیکنان بیش از هر زمان دیگری به تجربه بازی های موجود با ارائه محتوای بیشتر و شاید جذب کمتر تجربیات کاملاً جدید علاقه مند هستند.

ذکر برخی از دلایل در این مقاله کاخ سفید به آنها اشاره می کنیم، می توان گفت بهتر است نسخه جدیدی از فرنچایز Call of Duty به صورت سالانه منتشر نشود.

فروش بازی های Call of Duty کاهش یافته است


بازی جدید call of duty

Call of Duty: Modern Warfare یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تمام دوران است و فروش Black Ops Cold War چشمگیر بود. با این حال، گزارش های اولیه نشان می دهد که فروش Call of Duty: Vanguard کاهش یافته است و بالاترین فروش در بریتانیا از سال 2007 بوده است.

این نکته مهم می تواند نشانه بزرگی باشد که طرفداران Call of Duty بالاخره از فرنچایز خسته شده اند، اما می توان تصور کرد که با انتشار احتمالی Modern Warfare 2 در سال 2022، وضعیت کمی بهتر شود.

از سوی دیگر، اگر فروش بسیار پایین Vanguard را در نظر بگیریم، احتمالاً فروش بازی هایی که در سال های 2023 و 2024 عرضه می شوند، بسیار کمتر از حد انتظار خواهد بود.

تقاضای بالا برای ریمستر قدیمی Call of Duty


بازی جدید call of duty

فرنچایز Call of Duty پول زیادی به دست می‌آورد، بنابراین با وجود اینکه فروش سالانه آن در حال کاهش است، منطقی نیست که Activision برنامه‌ی انتشار سالانه‌اش را به طور کامل متوقف کند. با این حال، ممکن است زمان آن رسیده باشد که انتشار نسخه های جدید بازی به صورت سالانه و ریمستر عناوین قبلی در هر بازه زمانی بازی متوقف شود.

شرکت های بازی سازی در حال حاضر علاقه زیادی به ریمستر بازی های خود دارند و ظاهرا تقاضای زیادی برای بازی های Call of Duty ریمستر شده وجود دارد. اگرچه اکنون می دانیم که طرفداران Call of Duty: Modern Warfare 2 بار دیگر این فرصت را خواهند داشت تا دنیای بازی را به گونه ای متفاوت تجربه کنند، اما بازسازی نسخه های کلاسیک سری Call of Duty برای کنسول های مدرن با یک It جدید تجربه لذت بخشی خواهد بود. .

البته اکتیویژن تا به حال بازی های Call of Duty را اصلاح کرده است. نسخه بازسازی شده Call of Duty 4 در سال 2016 و نسخه Remastered Call of Duty: Modern Warfare 2 که شامل کمپین داستانی آن بود، در سال 2020 منتشر شد. اما این ریمسترها با محدودیت هایی در اختیار طرفداران قرار گرفتند.

بازی جدید call of duty

به عنوان مثال، بازی Call of Duty 4 Remastered در ابتدا به کسانی پیشنهاد شد که بازی Call of Duty: Infinite Warfare را خریداری کرده بودند، اما تعداد بازیکنان محدودی داشتند. Modern Warfare 2 همانطور که گفتیم فقط از یک کمپین داستانی تشکیل شده بود و حالت چند نفره آن بازسازی نشد.

با این حال، Activision چند بازی کلاسیک در این سری دارد که ممکن است برای جلوگیری از انتشار سالانه بازی‌های جدید Call of Duty، اصلاح شوند. به عنوان مثال، می‌تواند بازی‌های Call of Duty 2 و Call of Duty 3 را در طول جنگ جهانی دوم ریمستر کند یا می‌تواند بخش چند نفره Modern Warfare 2 را بازسازی کند. دیگر گزینه‌های محبوب طرفداران برای ریمستر عبارتند از Call of Duty: Black Ops یا دنباله Black Ops 2.

به طور کلی اکتیویژن می تواند رویکردهای مختلفی را برای ریمستر بازی های Call of Duty امتحان کند و می توان تصور کرد که بازی های نوستالژیک این سری باکیفیت فروش خوب و بالایی را تجربه کنند.

Call of Duty: Warzone درآمد ثابتی را تضمین می کند


بازی جدید call of duty

در نهایت، ممکن است اضافه شود که وجود یک بازی محبوب مانند Call of Duty: Warzone یا Warzone به این معنی است که نیاز کمتری به Activision برای تولید یک بازی جدید وجود دارد. تنها در یک چهارم (سه ماه)، Activision توانست بیش از 1 میلیارد دلار پرداخت درون برنامه ای ایجاد کند و انتظار می رود که بخش قابل توجهی از این درآمد مستقیماً از Varzon باشد.

با وجود معرفی نقشه جدید Call of Duty: Warzone که Caldera نام دارد، می توان انتظار داشت که بازیکنان جدید جذب این بازی سبک بتل رویال شوند و بازیکنان قدیمی آن را دوباره امتحان کنند.

تا زمانی که Warzone یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان باقی بماند، به کسب درآمد برای Activision ادامه خواهد داد، بنابراین تمرکز روی آن به جای یک بازی جدید منطقی‌تر است.


Minecraft #53 – ما ویرجینیا را پس گرفتیم!!

یوتیوب ویجیاتو تماشای ویدیو از

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما