متا در ازار ارز دیجیتال دوشنبه ر افت سه درصدی ارزش وین و اتریوم

[ad_1]

رارو– وین د سر اشتن ریزش دوباره، ار نسبتا رام را ربه رده است. را ماه مت وین از والی مرز ار دلار ا آنال در انهروز آن روند ادامه داشت و مت وین ا سه درصد از ل ای ابتدایی د. افت محدود و سه درصدی وین انهروز رای اتریوم نیز اتفاق افتاد و ارزش ن ار و دلار لیل . مت رون، دوجکوین و اردانو ریبا

مت وین؛ ار و دلار

نمودار مت وین ازدهی روزانه این ارز دیجیتال را منفی سه درصد نشان می دهد. مت لحظهای کوین امروز دوشنبه ر ار و دلار ود و نسبت دیروز اهد افت دلاری ارزش کوین دیروز کوین روی لهای ابتدایی آنال ار پول مید و ار و دلار ارزش داشت در این مدت رین مت وین ار و دلار وده و مترین سطح ن ار و دلار رسیده است. البته با وجود افت سه درصدی بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال مثبت و حدود هفت درصد می‌شود، چون دوشنبه هفته قبل هر واحد بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۱۱۰ دلار ارزش داشت. این رتیب متمای وین امروز در اله درصدی نسبت له اریخی این ارز دیجیتال رار داشت. آن ارسال مت ون ا محدوده منین اتوجه میلیارد دلاری ازار کوین، سهم این ارز دیجیتال از ل ازار را میوانر دلار دود.

متاتریوم؛ ار و دلار

مت اتریوم مپای وین در انهروز اهش دا رد. مت وین در این مدت سه درصد ریخت و مین اندازه از ارزش اتریوم است د. مت اتریوم امروز ار و دلار رسید این دد افت دلاری ارزش اتریوم درقیاس ا دمروز رانش رین مت اتریوم در ساعت ار و دلار وده و مترین سطح این ارز دیجیتال ار و دلار ده است. البته باوجود افت سه درصدی قیمت اتریوم در شبانه‌روز گذشته، چون دوشنبه هفته قبل خرید و فروش این ارز دیجیتال با رقم هزار و 50 دلار بود، بازدهی هفتگی آن مثبت 9 درصد می‌شود. قیمت لحظه‌های اتریوم صبح امروز حدود ۷۶ درصد از قلعه تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار پایین‌تر قرار داشت و حجم کل بازار آن ۱۴۰ میلیارد دلار یعنی ۱۴ درصد از کل بازار می‌شد.

مت انواع ارز دیجیتال

مت رون، دوجوین و اردانو در ساعت ریبا سه درصد اهش داشته و ازدهی ا ر درصد رسیده است. قیمت ترون با نماد اختصاری TRX که با شش دهم درصد، چهاردهمین ارز دیجیتال مهم به‌شمار می‌رود، از 0.068 دلار به 0.066 دلار رسید و تقریباً سه درصد نسبت به دیروز کاهش یافت. دوجکوین که درحال حاضر نزدیک به یک درصد از سهام بازار را در اختیار دارد و از این حیث جایگاه دهم را در بازار جهانی به دست آورده است، مثل ترون سه درصد ارزان و ارزش آن از 0.068 دلار به 0.066 دلار تقلیل پیدا کرد. نایی در ولشان اردنو بودند، انهروز اهد افت سه درصدی سرمایه وودند. ون مت اردانو از 0.469 دلار 0.451 دلار رسیده است. مت ا نیز در این مدت روی دد .۰۰۰۰۱۱ دلار اقی ماند و ازدهی روزانه ن ر درصد ثبت رسید.

ر مت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

ل

دیروز

امروز

وین

ار و دلار

ار و دلار

ار و دلار

اتریوم

ار و دلار

ار و دلار

ار و دلار

ا

دلار

دلار

دلار

اردانو

دلار

دلار

دلار

رون

دلار

دلار

دلار

دوجوین

دلار

دلار

دلار

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما