ابوت کارخانه شیر خشک میشیگان را پس از سیل بازگشایی کرد

[ad_1]


کارخانه Abbott’s Sturgis در میشینه پس از تعطیلی خود در ژوئن به دلیل سیل دوباره بازگشایی شده است.

جف کوالسکی/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جف کوالسکی/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


کارخانه Abbott’s Sturgis در میشینه پس از تعطیلی خود در ژوئن به دلیل سیل دوباره بازگشایی شده است.

جف کوالسکی/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

یکی از بزرگترین تامین کنندگان شیر خشک در کشور، پس از سیل شدید ناشی از باران های شدید که مجبور به تعطیلی موقت آن در اواسط ژوئن شد، کارخانه استورگیس خود را در میانه بازگشایی کرد.

یکی از سخنگویان ابوت به سی بی اس نیوز و سایر رسانه ها گفت که مرکز تغذیه Abbott در 1 ژوئیه بازگشایی شد و شروع به تولید EleCare، شیر خشک مخصوص کودک خود کرد.

Abbott یکی از چهار شرکت در ایالات متحده است که تقریباً 90٪ از بازار چند میلیارد دلاری شیر خشک نوزاد را در اختیار دارد.

پیش از این، ابوت کارخانه Sturgis را تعطیل کرده بود و محصولات شیرخشک نوزاد را در ماه فوریه پس از آلودگی باکتریایی مشاهده شده در نوزادانی که شیر خشک مصرف می کردند، فراخواند.

دو نوزاد پس از مصرف شیر خشک تولید شده در این مرکز بیمار شدند و دو نوزاد جان خود را از دست دادند، اگرچه ابوت می‌گوید که بیماری آنها ناشی از محصولات آن نیست.

این بسته شدن به کمبود سراسری شیرخشک نوزاد کمک کرد که باعث تلاش های متعددی از سوی دولت بایدن شد، از جمله تلاش برای واردات شیر ​​خشک از خارج و استفاده از قانون تولید دفاعی برای سرعت بخشیدن به تولید.

کارخانه Sturgis که به دلیل تولید برند پیشرو Similac نیز شناخته می شود، بزرگترین کارخانه شیرخشک بچه Abbott در ایالات متحده است که پس از ماه ها تعطیل، در 4 ژوئن بازگشایی شد اما تنها 9 روز بعد دچار سیل شد.

این شرکت به CBS گفت که تولید Similac هنوز در این کارخانه از سر گرفته نشده است.

بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده و تحقیقات بازار IRI Worldwide، ارقام موجود در انبار پودر شیر خشک برای نوزاد در هفته منتهی به 3 جولای نزدیک به 70 درصد بود.

IRI Worldwide گفت که این ارقام شامل خواربارفروشی ها و داروخانه ها، بازارهای انبوه از جمله Walmart و Target، و همچنین کمیساریای نظامی و کلوپ فروشگاه ها و فروشگاه های دلاری برای کل ایالات متحده می شود.

پیش از تعطیلی کارخانه میشیگان، میزان موجودی پودر شیر خشک در ماه فوریه تقریباً 90 درصد بود.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما