معرفی دروغ های هند – بهترین بازی فرش برای مبتدیان – دیجیاتو

[ad_1]

در حالی که امسال انتظار زیادی برای بازی های مستقل وجود دارد ، این بازی ها جزو عناوین محبوب نیستند. اما به نظر می رسد دروغ هندی ها این معادله را از بین برده و یک ورزش مستقل را به عنوان یکی از بهترین بازی های سال معرفی کرده است.

سازندگان Playbest Games کار خود را با Indies Lies ، یک بازی کارتی و سرکش که به گفته سازندگان آن ، از Slay the Spire الهام گرفته بود ، آغاز کردند. بنابراین اگر Slay the Spire را دوست دارید ، احتمالاً از این بازی نیز لذت خواهید برد.

داستان Lies of the Indies کاملا تخیلی است و بازیکنان باید منتظر داستانی پر از جادو و موجودات جادویی با کمی خون و خونریزی باشند. شخصیت های مختلفی در بازی وجود دارد که هر یک توانایی های منحصر به فردی را به میدان جنگ می آورند.

محتوای روایی بازی به صورت حالت داستانی برای هر شخصیت است ، اما ابتدا باید حالت های دیگر را بازی کرده و امتیاز کافی کسب کنید. با گذشت زمان ، شخصیت های بیشتری در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و محتوای بیشتری برای تجربه خواهید داشت.

گیم پلی Indies Lies یک بازی کارتی است و به سبک استراتژی نوبتی طراحی شده است. هر بخش شامل نقشه ای از مراحل مختلف است که شخصیت می تواند در تعدادی از نبردهای اصلی انجام دهد. شما باید با توجه به توالی و محتوای مراحل تصمیم بگیرید که برای رسیدن به نبرد رئیس با چه مراحلی باید مراحل را طی کنید.

در هر مرحله با انواع موجودات تخیلی روبرو می شوید که تنها یک هدف دارند و آن کشتن شماست ، بنابراین باید تا آنجا که می توانید از خود دفاع کنید و با انتخاب شخصیت ها و کارت های مناسب دشمن را شکست دهید. در پایان هر مرحله می توانید پاداش های خود را در قالب کارت یا سکه طلا دریافت کنید.

برای خرید اقلام در فروشگاه می توانید از سکه استفاده کنید ، اما از طرف دیگر ، دریافت پاداش در قالب کارت به شما این فرصت را می دهد تا کارت هایی را که ممکن است هرگز در فروشگاه موجود نباشند دریافت کنید. بنابراین بهتر است با توجه به مراحل پیش رو و منابعی که دارید تصمیم بگیرید.

نکته جالب در مورد دروغ های هند این است که سختی آن گام به گام با گذشت زمان افزایش می یابد ، بنابراین حتی اگر قبلاً بازی هایی از این سبک را تجربه نکرده اید ، می توانید خود را با روند بازی وفق دهید و به تدریج می توانید یک بازیکن حرفه ای شوید که از هوشمندانه استفاده می کند. استراتژی ها.

انیمیشن ها و شخصیت ها دارای طراحی جذاب و چشم نوازی هستند که فضای بازی را دو بعدی جلوه نمی دهد. از سوی دیگر ، بازی گیم پلی هیجان انگیز و رضایت بخشی را نشان می دهد که ارزش امتحان کردن را دارد.

دروغ از class=
  • دروغ هند
  • هزینه: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • تهیه کننده: Playbest Games Limited
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • جلد: 980.8 / 845 مگابایت

دانلود

Google Play
کمک کننده

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما