نک و ند وصیه اربردی!

[ad_1]

اينك ي راي سياري از افراد ديل و دانش ندگيشان ده است. البته اين را نيز ايد در نظر رفت رخي از اينك اي ي نها راي يبايي و نوع استفاده ميكند. رق ندارد ما و دام دسته ستيد ما سعي ميكنيم در اين مقاله مواردي اشاره نيم

اول می م از ودمون م!

ما از دیمی رین نک روشی ای ران استیم ریبا الای 60 سال ست سابقه ار در وزه ن ، ن ابی ، دسی نک لوکنترل، لن داریم و می توانید شما رو با جدیدترین ها و بهترین های صنف خودمون آشنا کنیم و اسممون عینک سازی بیناست و دنبال عدسی های خاص با ویژگی های خاص بفرد میگردید و یا چیزی رو می تونید که هر جایی نشه پیداش کرد رو از ما بگیرید، راستی اسم صفحه. اینستاگراممون Binaopt@ ست و ابت رید وری ابان ولیعصر رگمهر 5!

در انتخاب ريم اينك ييد نكاتي وجه نيد اولين مورد لريم است. براي انتخاب صحيح بهتر است ويژگي هاي چهرتون رو حتما در نظر بگيريد و فريمي رو انتخاب كنيد كه با نوعي صورت شما همخواني داشته باشيد.

من خودم به عنوان یک عینک فروش به این نگاه می کنم که چه چیزی به صورت مشتری میاد، خیلی وقت ها سایت ها می گویند برای صورت مستطیلی فلان مدل و یا برای صورت گرد فلان و یا شکل قلبی …. نه اینکه اینها غلط باشند، نه اما ریزه اری ا در نک اعث میشه ره مشتری نک اصلاح وب نه له ا نس ریم ا م ان

حالا اگر دنبال عینک بدون فریم هستید و یا عینکی که پائین اون بازه که به اصطلاح زیرنخ یا زیر گریف می گویند، باید یه ملاحضاتی داشته باشید چرا که احتمال اینكه عدسی عینك شما بیشتر در معرض آسيب و يا حتي شكستگي قرار داشته باشد بيشتر است. برخی از برندهای عدسی موجود در بازار که مقاومت بالایی دارند میتونند به راحتی این مشکل را حل کنن پس خیلی نگران نباشید.

نک و ند وصیه اربردی !

اگر جزوی از افراد هستيد عينك را كه بايد به مدت طولاني در شبانه روز استفاده كنيد، دقت كنيد كه وزن عينك خيلي مهم است، اما باز هم اين رو بدونيد كه در اين دوره و تمام زمانهاي عينكها سبک هستند و در فروشگاه عينك بينا ما هستند. اونای از همه سبک تر هستند که جدا می شوند، اما گاهی اوقات یکسری از مشتریان دنبال عینک محکم و به اصطلاح جون دار میگردند که در آن حالت باید وزن فریم قدری بالاتر باشد!

و در نهايت دسي اينك ي ،

دسی م از اجزای مهم ریم ست را میخواهیم از دورن دنیای رون نگاه نیم . مين دليل ر است از رندهاي معتبر مانند ايس رودن اشتوک اسيلور، نواسل وکاي و … استفاده نيد. يادتون اشه دسي اينك ي را ا وجه ويژگي نياز داريد ا دقت انتخاب نيد. مثلا اگر م آتون یفه و یاد ا امپیوتر ار میکنید و یا ی م آتون ون از مهاتون در رابر اشعه اي مضر امپيوتر وشي و . محافظت ميكنه. و يا آگه در محيط نور م و ياد در رفت و مد ستيد ميتونيد دسي اي وتوكروميك ر نيد و …

در پایان بهتون پیشنهاد می کنم فروشگاه ما به آدرس تهران، خ ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، خیابان بزرگمهر پلاک 5 و سایت binaopt | com و حتی صفحه اینستاگرام ما رو از دست ندید و ما رو دنبال کنید!

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما