مستثنی دن نمایندگان مجلس از انتشار وق

[ad_1]

روز ری در رخی رسانه ا از مصوبه میسیون لفیق منتشر د ویا

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سامانه پاکنا ای با هدف جمع آوری اطلاعات کارکنان نظام اداری کشور ایجاد می شود که کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی از اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین (مشخص)، قرارداد کارمند، کارکنان حوزه سلامت باید اطلاعات حقوق و دستمزد ایجاد کنند. ود را در نند.

همچنین گفته شده است که نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق این بوده اند که چون نمایندگان بیشتر بر حقوق و مزایا، هزینه اداره دفاتر (هزینه های اجاره دفاتر و حقوق پرسنل) می سازند، ممکن است جمع کل پرداختی را به آنها دریافت کنند. وق و سراسر نهاست. مین در رسانه و محافل مومی این ارقام مستمسکی رای سرمایه نی رای نها اشد.

جعفر قادری عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: کمیسیون تلفیق نمایندگان مجلس را از ثبت حقوق و مزایا در سامانه پاکنا مستثنی نمی کند و همچنین تصویب های آن را نیز ندارد.

در این خبر همچنین گفته شده بود که نمایندگان عضو شورای تلفیق بودند، علاوه بر این، اعضای شورای نگهبان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز از این قانونثنی کرده اند که به گفته قادری، نمایندگان مجلس، اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام. را از انتشار وق مستثنی رده اند ندارد.

رحیم زارع کمیسیون تلفیق بودجه 1401 نیز درباره این موضوع به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، علاوه بر این، اعضای شورای نگهبان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را از ثبت حقوق در سامانه پاکنا مستثنی نکرده اند.

مجتبی رضاخواه و میسیون رنامه و ودجه مجلس نیز در مین رابطه در ویتی نوشت: در ارش میسیون لفیق مجلس نین وجود ندارد. رئیس میسیون لفیق نیز در لسه نایی میسیون اعلام رد در ارش لفیق نین وجود ندارد.

لازم به ذکر است ماده ماده 29 قانون شش توسعه دولت از سال 1396 مکلف شده تمامی پرداختیها به مقامات، روسا و تمامی مدیران دستگاههای اجرایی به جز اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران را در سامانه پاکنا ثبت کند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما