فیلیپین پس از نزدیک به 2 سال پذیرای مسافران خارجی است

[ad_1]


اعضای گارد ساحلی فیلیپین به مسافران هنگام رسیدن به فرودگاه بین المللی مانیل کمک می کنند. فیلیپین روز پنجشنبه ممنوعیت تقریباً 2 ساله ورود مسافران خارجی را لغو کرد زیرا افزایش نرخ ارز کاهش یافته است.

Basilio Sepe/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Basilio Sepe/AP


اعضای گارد ساحلی فیلیپین به مسافران هنگام رسیدن به فرودگاه بین المللی مانیل کمک می کنند. فیلیپین روز پنجشنبه ممنوعیت تقریباً 2 ساله ورود مسافران خارجی را لغو کرد زیرا افزایش نرخ ارز کاهش یافته است.

Basilio Sepe/AP

مانیل، فیلیپین – فیلیپین روز پنجشنبه یک ممنوعیت تقریباً 2 ساله برای مسافران خارجی را لغو کرد تا در جهت نجات بخش گردشگری و صنایع مرتبط با آن، با کاهش افزایش جهش با سوخت omcron.

مسافران خارجی از 157 کشور با هماهنگی های بدون ویزا با فیلیپین که به طور کامل واکسینه شده اند و آزمایش ویروس آنها منفی بوده است، مورد استقبال قرار خواهند گرفت و دیگر نیازی به قرنطینه در بدو ورود نخواهند داشت. دولت همچنین به یک سیستم طبقه بندی خطر پایان داد که مسافران از کشورهایی که بدترین آسیب دیده بودند را ممنوع می کرد.

برنا رومولو پویات، وزیر گردشگری گفت: “ما فصل بعدی را در مسیر بهبودی آغاز خواهیم کرد.” او افزود که بازگشایی مرز باعث بازیابی مشاغل و ایجاد درآمد در شرکت ها و جوامع مرتبط با گردشگری می شود.

فیلیپین یکی از طولانی‌ترین قرنطینه‌ها و سخت‌ترین محدودیت‌های قرنطینه‌ای توسط پلیس را برای سرکوب بیماری همه‌گیری که باعث بدترین رکود اقتصادی آن از دهه ۱۹۴۰ شد و بیکاری و گرسنگی را به سطح بی‌سابقه رساند، اعمال کرد.

بر اساس آمارهای دولتی، بیش از یک میلیون فیلیپینی شغل خود را در مشاغل و مقاصد گردشگری تنها در سال اول همه‌گیری از دست دادند. مقاصد گردشگری، از جمله استراحتگاه‌های محبوب ساحلی و جزیره‌های گرمسیری، در اوج قرنطینه‌های همه‌گیر به شهرهای ارواح شباهت داشتند و فوران آتشفشان و طوفان تلفات را تشدید کرد.

بازگشایی برای دسامبر تعیین شده بود. 1 اما به دلیل شیوع نوع بسیار مسری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

روزانه کمتر از هزار مورد جدید در طول تعطیلات کریسمس اضافه شد، زمانی که جمعیت زیادی از خریداران با وجود هشدارهای مداوم دولت به مراکز خرید و رستوران‌ها بازگشتند. افزایش بعدی در اواسط ژانویه به بیش از 39000 عفونت در یک روز رسید، اما از آن زمان کاهش یافته است. مقامات بهداشتی روز چهارشنبه از حدود 3600 عفونت با 69 مرگ گزارش دادند و کل مجمع الجزایر به جز یک منطقه جنوبی را در معرض خطر کم تا متوسط ​​اعلام کردند.

بیش از 60 میلیون نفر از نزدیک به 110 میلیون فیلیپینی به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و 8.2 میلیون نفر واکسن های تقویتی خود را در کمپینی دریافت کرده اند که به دلیل کمبود واکسن و تردید عمومی با مشکل مواجه شده است.

رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپینی در اظهارات تلویزیونی روز دوشنبه به فیلیپینی ها هشدار داد که “ما از قوز گذشته نیستیم” و از افرادی که واکسینه نشده اند خواست تا به زودی واکسینه شوند.

رئیس جمهور پرخاشگر گفت: “اگر واکسن نزنید و بمیرید، خوب، من به شما می گویم “خوشبخت باشید”. می‌توانید راه بروید و اگر آلوده شوید، برای خود و خانواده‌تان بسیار متأسف خواهید شد.»

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما