فراموش شده؛ سایلنت هیل کجاست و آیا شهر فراموش شده است؟

[ad_1]

ژانر وحشت همیشه میزبان عناوین زیادی بوده است. اما برخی بازی ها در این سبک نیز وجود داشت که به طرز شگفت انگیزی در بین گیمرها محبوب بود. البته برخی از این عناوین پایه گذاران این سبک در دنیای بازی های ویدیویی هستند. سایلنت هیل یکی از آن دسته از حق رای دادن است که ژانر وحشت خود را ایجاد کرده است. ژانری که پس از 22 سال از عمر خود به یکی از اصول سازندگان عنوان های ترسناک تبدیل شده است. در قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مقالات فراموش شده ، ما به حق رای دادن در سایلنت هیل می رویم. مجموعه ای که جهان مدت هاست آن را در تاریکی نگه داشته و ما هنوز امیدواریم به آن بازگردیم.

تولدت مبارک دخترم


تپه خاموش

در قسمت اول خانواده سایلنت هیل و در واقع اولین ملاقات ما با این حق رای دادن ، ما شخصیتی به نام هری میسون داریم. داستان با جشن تولد یک دختر هفت ساله آغاز می شود. شریل در واقع فرزند اصلی هری نیست. هری میسون و همسرش او را در سفری پیدا کردند و سپس او را به فرزندی پذیرفتند. همسر هری می میرد و هری و شریل تنها می مانند. همانطور که گفتیم ، داستان با تولد شروع می شود. هری قصد دارد شریل را برای تولدش به زادگاهش در سایلنت هیل ببرد. اما در میانه راه دختر کوچک دیگری به نام السا را ​​در خیابان می بیند. آنها به یک دره سقوط می کنند و وقتی هری به هوش می آید می فهمد که شریل با او نیست. او در جستجوی شریل وارد شهری مرموز و نفرین شده می شود.

این خلاصه ای از رویدادهایی است که ابتدا Silent Hill را برای ما توصیف کرد. البته داستان ویرایش های بعدی ربطی به این قسمت ندارد. به عبارت دیگر ، هیچ ارتباط داستانی بین نسخه های مختلف وجود ندارد. فقط کلاسهای خاصی از عناصر و امضا نسخه های مختلف را به ارث می برند.

وحشت روانی


تپه خاموش

مطمئناً وقتی به نام ژانر وحشت می رسیم ، حق رای دادن قدیمی دیگری به ذهن می آید. بازی Resident Evil. حق رای دادن تقریباً به اندازه سایلنت هیل است. اما باید گفت تفاوت های زیادی بین این دو خانواده وجود دارد. در سایلنت هیل ما وحشت را تجربه خواهیم کرد. در رزیدنت اویل ، ما یک ژانر وحشت بقا داریم. نوع وحشت آلمانی مورد استفاده در Silent Hill به ذهن شما یا شخصیت اصلی بازی باز می گردد. عنصر ماجراجویی در محیط شهری یکی دیگر از عوامل این خانواده است. در Capcom ، شما یک محیط خطی تر را با زامبی ها تجربه می کنید.

یکی دیگر از مسائل عالی که به وضوح در گیم پلی Silent Hill مشاهده می شود ، عنصر داستان است. داستانی که ما را نیز به عنوان بیننده تحت تأثیر قرار داد. از سوی دیگر ، گیم پلی بازی را با توجه به ساختار خود شکل داده است. شخصیت پردازی های ویژه نیز به دنبال داستان سرایی خوبی است که می بینیم. حضور دختران و موسیقی جذاب و موسیقی عالی از دیگر مواردی است که تا آخرین نسخه اصلی این حق رای دادن بوده است. توجه داشته باشید که این عناصر در هر نسخه سبک تر یا پررنگ تر شده اند. بنابراین ، نمی توان کیفیت یا اثربخشی این عنصر را در همه نسخه ها یکسان فرض کرد.

14 تجربه ترسناک


تپه خاموش

تا به امروز ، هنگام نوشتن این مقاله ، 14 عنوان اصلی و فرعی مختلف برای این خانواده منتشر شده است. البته آخرین نسخه این خانواده که هم اکنون همراه با بازی پیتی لغو شده است نیز جزء این 14 عنوان محسوب می شود. عنوان نهایی نهایی این فرنچایز در سال 2012 برای کنسول پلی استیشن ویتا منتشر شد. پس از آن قرار بود تپه های خاموش توسط هیدئو کوجیما کارگردانی شود. تولید این بازی لغو شد. سرانجام ، دموی کوتاهی پس از مدت کوتاهی منتشر شد که در بین طرفداران و گیمرها به عنوان PT Demo معروف شد.

دفتر خاطرات


تپه خاموش

همانطور که در قسمت قبل گفتیم ، آخرین نسخه این سری Pitti است. این نسخه ی نمایشی مربوط به حدود 7 سال پیش است. اما اگر بخواهیم آخرین نسخه کامل را در نظر بگیریم ، باید در مورد Silent Hill: Book of Memories صحبت کنیم. این بازی در سال 2012 برای کنسول قابل حمل PlayStation Vita منتشر شد. کونامی پس از این انتشار عنوان رسمی دیگری منتشر نکرد. از سوی دیگر ، او تولید Silent Hills ، دنباله رسمی فیلم این خانواده را لغو کرد.

همه نگاه ها به هیدئو کوجیما است


تپه خاموش

در سال های اخیر ، طرفداران بارها اعتراض خود را علیه کونامی ابراز کرده اند. از سوی دیگر ، در همان زمان ، شایعات مختلف زیادی در مورد راه اندازی مجدد ، اندازه گیری مجدد یا بازسازی این بازی شنیدیم. اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. یکی از شایعاتی که پس از انتشار بازی Death Stranding منتشر شد این است که نسخه جدیدی توسط Hideo Kojima ساخته خواهد شد.

با این حال ، مانند سایر شایعات ، این شایعه هنوز تأیید نشده است. اما ما می توانیم در مورد آن بسیار امیدوار باشیم ، همانطور که اخیراً شاهد غریبه بودن پیتی در فهرست راهنمای Cut Death Stranding بودیم. به نظر می رسد کونامی این فرنچایز مانند Metal Gear ، Castlevania ، Contra و غیره را فراموش کرده است. در هر صورت ، با توجه به شور و شوق طرفداران و هزینه ای که مایکروسافت برای خرید امتیاز هزینه می کند ، منجر به بازگشت این حق رای می شود. همه ما قطعاً مشتاق تجربه نسل نهم این بازی هستیم.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما