سقوط ولِ رکیه؛ متر لیر رکیه امروز دوشنبه ر

[ad_1]

رارو– مت لیر رکیه در ازار اد ارز ران مترین سطح ماهانه ود رسید. مت لیر رکیه از روع رسمی رسمی امروز دوشنبه ر ار ومان ودیدن کاهش قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد تهران دوباره کلید خورد که در سال ۹۵ درصدی در این کشور صحبت می‌کند و می‌شود این رقم را در ۲۴ سال گذشته بی‌سابقه می‌داند. با نگاهی به نمودار قیمت لیر متوجه می‌شویم، ارزش این ارز در بازار آزاد تهران نسبت به سال گذشته ریزش بزرگتری را تجربه می‌کند و باید بازدهی سالانه آن را حدود ۳۷ درصد در نظر بگیریم.

سقوط لیر آیینرین سطح ماهانه

ارش رارو، مت لیر رکیه امروز دوشنبه ر ار ود را از له ار و ومان از رد. نی ریبا از سطح آئینرین در ماه . این مدت مت لیر رکیه از ار و ومان ار و ومان رن مت لیر ر در این مدت ار و ومان وده

قیمت لیر ترکیه یکشنبه هفته قبل به هزار و 910 تومان رسید، دوشنبه آن هزار و 89 تومان تومان شد، سه شنبه قیمت لیر تا هزار و 855 تومان پایین آمد و چهارشنبه این ارز در بازار آزاد هزار و 825 ​​تومان خرید و فروش شد. از ابتدایی اری نیز مت لیر رکیه در ازار اد ار و ومان وده است. این رتیب ازدهی لیر رکیه در ازه ماهانه دود منفی .5 درصد محاسبه میود.

ازدهی لیر در ماه

مت رداد

مت ر

ر

ازد

ار و ومان

ار و ومان

ومان اهش

منفی .7 درصد

ازدهی مثبت لیر نسبت به سال ابتدایی

مت لیر رکیه درقیاس ا اولین روز اری امسال ومان افزا دارده است. قیمت لیر ترکیه قبل از شروع رسمی امروز دوشنبه ۲۰ تیر در بازار آزاد ارز تهران هزار و ۸۲۵ تومان بود که روز ششم فروردین خرید و فروش بازارهای رسمی آزاد شد، لیر ترکیه هزار و ۷۷۵ تومان ارزش داشت. نی این مدت زمان لیر رکیه ومان افزایش دا این رقم رشد سه درصدی البته رین مت لیر رکیه از ابتدای سال ار و ومان وده است. این رقم روز اردیبهشت امسال رسیده، اما از ن مان لیر رکیه ریبا .

ازدهی لیر از ابتدای سال

مت اول روردین

مت ر

ر

ازد

ار و ومان

ار و ومان ود

ومان افزایش

مثبت سه درصد

ریزش درصدی مت لیر رف سال

مت لیر ر در ازار اد ارز ران سال ریبا درصد ریزش داشته است. ر ارسال مت لیر رکیه دو ار و ومان ودیدن این رقم افت ار و ومانی متر لیر در سال را نشان می دهد. رن مت لیر در این مدت سه ار و ومان به این رقم رسیده است منین مترین مت لیر رکیه در ازار اد ارز ران این مدت ار و

ازدهی سالانه لیر

مت ر

مت ر

ر

ازد

دو ار و ومان

ار و ومان

ار و ومان ا

درصد نسبت

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما