ر احتمالی استقلال رای از راکتور؛ معمای رهاد

[ad_1]

در ساسترین دیدار دهم مسابقات لیگ رتر وتبال ایران، استقلال در استادیوم نیان دیزل ر ر این رای نخستین ار استرینا در استادیومی ر از ادگار امام دیدار ا ایتخت نشین میروند. فرهاد مجیدی به خوبی میداند که حریف مستقیم آنها یعنی پرسپولیس در سه هفته متوالی، سه دیدار سخت را پیش روی خود و به همین دلیل، آبی پوشان سخت امیدوارند که با پیروزی در دیدار برابر تراکتور، در انتظار توقف سرخپوشان تا اختلاف داشته باشند. ود را در دول ر نند. من دلیل نها ا مام وان رای سب امتیاز ای مین مسابقه واهند اشت.

سینی ماده درخشش در ر

ا وجهیت لیرضا رضایی، اکنون رهاد مجیدی رای انتخاب snapربان مش نه را روی ود دارد. سیدحسین حسینی که در دیدار برابر ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن لقب گرفت، به خوبی زمین درخشش در دیدار برابر تراکتور و نگه داشتن دروازه اش را دانست. او اکنون در مصاف از ابلش ا راکتور دروازه اش را دیده است، در لین ارم است.

دفاعی دست نخورده ا

استقلال مچون دیدارهای ود، ا سه نصر اصلی ود در دفاعی یکمین مسابقه مارد. سیاوش دانی نوان رهبر دفاعی وشان در رکیب اصلی رار دارد. سین مرادمند و محمد دانشگر نیز او را در این آزی سخت و مشکل مراهی میندند. این سه ازیکن امیدوارند ا درخشش در دیدار امروز، لین دیگر رای م مجیدی رساند.

ماکاری می در نار مهدی ور

ا وجه آرته دن ر نیک نفس، این دیدار رابر راکتور را از دست داده است. مین دلیل، رهاد مجیدی میم رفته است از روزبه می در میانی مش استفاده ند. بازیکنان باتجربه آبی ها که در دیدار هفته قبل از جانشین یزدانی شده بود و در خط دفاعی به میدان رفت، امروز وظیفه شما را برعهده گرفته و در پست هافبک وسط و در کنار مهدی مهدی پور بازی خواهد کرد.

ردانی، دوباره راهد را در سمت راست انتخاب کنید

الح ردانی از نقل و انتقالات مستانی از اولاد استقلال وست، .

ر سلمانی ن در دو ازی رابر آن و وب ن اسهای لایی و مینه ساز روزیای س مش د م ر وده، ن اسهای لایی ود. ازیکنی ایستگی ا را در این اثبات می کند و از وای استقلال در لیگ ست و م وده است.

سوال ر رای راهد مانوف امیرحسین؟

نها نقطه مبهم در رکیب امروز استقلال، ور مانوف ا سین آده در رکیب اصلی وشان است. فرهاد مجیدی اعتقاد ویژه به حسین زاده دارد و از سوی دیگر، عزیزبک آمانوف ازبکستانی نیز در تمرینات بازیکنان آماده نشان داده و به همین دلیل باید کادرفنی از میان این دو، کدامیک را در ترکیب اصلی بازی خواهد داد.

مله در سخیر ارجیا

مچون روال سابق، وین امگا رین لزن استقلال در این ل در رکیب اصلی ور دارد. عزيكن رانسوي امسال راتر از انتظار اهر ده و ايد متر سي منتظر اين درخشش از او ود. امگا امروز در نار رودی ستد در مله میدان میروند و امید اصلی استقلال رای لزنی

ر احتمالی استقلال رابر راکتور

حسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – روزبه چشمی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده (عزیزبک آمانوف) – کوین یامگا – رودی ژستد

ورزش سه

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما