راهنمای رید از سامانه ازرگام

[ad_1]

رارو– سامانه بازرگام تا اوایل سال 1399 ناشناخته بود و نهایتا اشتباه تایپی موقع نوشتن حرف آخر کلمه «بازرگان» باعث میشد رکوردهایی درباره جستجوی اینترنتی این سایت در گوگل به دست بیاید، اما وقتی شانس در خانه کسی را بزند، اینطوری می شود که الان بازرگام با آن است. روبرو است. سامانه هوشمند بازرگام طی تفاهم نامه با سازمان قادر تعاونی روستایی ایران در توزیع اقلام تنظیم بازاری وزارت جهاد کشاورزی مشارکت می کند و سفارش خرید را به اینترنتی دریافت می کند و محصولات را در اختیار مشتری قرار می دهد. سامانه بازرگام غیر از اقلام تنظیم بازار مثل برنج، سیبزمینی، لبنیات، تخممرغ، پنیر، مرغ، روغن و گوشت تنظیم بازار، بهشکل طبیعی میوه، صیفیجات، سبزیجات و گاهی اقلام استوایی میفروشد. قرار است در این گزارش به چند سوال مهم و حیاتی از سایت از جمله اینکه چگونه می توانم بازرگام خرید کنم یا قیمت محصولات در سایت بازرگام چقدر با بازار متفاوت است پاسخ می دهد و با هم کمی در این سایت بگردیم.

راهنمای سایت ازرگام

سایت ازرگام در درس اینترنتی marketgam.com در دسترس واهد ود. اصلی املا ساده و لف است و اهی مین ساده ار دستشان می دهد. انگار لی وصله ندارند و مه محصولات را در اول ردیف ردهاند. بنرهایی که در بالای صفحه اصلی قرار دارند اصولا باید بر روی بازدیدکننده واکنش نشان بدهند و آنها را به راهنمایی کنند، اما دقیقاً فقط بهدرد برای صفحه میخورند. در لحظه ورود سامانه ازرگام از مشتری میواهد رنظر ود را وارد ند. تهران، کرج، اصفهان، یزد، مشهد، کرمان، شیراز، تبریز، رشت، لواسان، ارومیه، اهواز، کرمانشاه، شهرکرد، بجنورد، بندرعباس، سمنان، قم، گرگان، کاشان، یاسوج، زاهدان و سنندج، فهرست بلندبالای 23 تایی از رهایی ازرگام در نها دماترسانی میند را می دهد، اما این رست ور مدام در الافز. مین ند روز مردم در ر میوانستند سفارش ند، اما س از سه روز، امکان رید از مرگم د

سامانه ازرگام س از انتخاب ر، از اربر میواهد مت نام و میل روفایل را د. این کار با وارد کردن شماره موبایل، ثبت کد تایید در پیامک ارسال شده اتفاق میافتد، اما ظاهرا پیامکها بیشتر مقید هستند که حتما سروقت و در بازه دو دقیق تعریف شده توسط سایت به مقصد برسند. این مشکل در سیمکارتای مراه اول دت ری دارد، اما اگر سیمکارت ایرانسل اشید، متر دردسر مید. در ورتی لا دریافت امکای لیغاتی را مسدود نکرده اشید، ا ند ار امتحان ردن در ساعت متفاوت م از ا. التان راحت. نام سامانه ازرگام و میل مراحل ن وارد ردن نام، نام انوادگی، دملی

راهنمای ورود سامانه ازرگام

سامانه ازرگام در ر ور دمات می دهد. لازم نیست ما دنبال ازرگام ر ودتان ردید. محض ورود سایت، ما ابتدا ار از ما میواهند ر موردنظرتان را انتخاب کنید. من تهران را انتخاب می کنم و بالا در گوشه سمت چپ به پنل کاربری شامل حساب من، فهرست علاقه مندها، سبد خرید، دعوت دوستان، درخواست اعتبار و گزینه خروج از سیستم دسترسی خواهم داشت.

سایت ازرگام لیه مت وشت، رنج و سیبزمینی

آرا امک اد نام سامانه ازرگام مقید نیست ما سروقت و در ازه دو دقیق ریف ده دست مشتری

منوی اصلی سایت ساده است. رچند نمی توانم ساد را نوان لمه مثبت در مدح و ستایش سامانه ازرگام استفاده رد. احتمالا م راحی سایت وقت ادی نیست و میم این موضوع را ر لباس نهان ند. رای مین، م در سمت اقلام نظیم ازار و م در سمت وشت نظیم ازار، میوانید وشت دا نید. رای میوه، یک دسته غذای داگانه آشتهاند، ولی در نارش دسته از محصولات مر رار دارد. ن آیین دوباره مه را در اول سایت ولدادند و اوج لاقیت این وده ری از نه ویرایش و مدیریت دروس نیست و…

سهای رگ روی اول موارد ری ستند. اصولا باید به قابلیت کلیک کردن بر روی میشدند تا زمانی که کسی بنر عرضه آنلاین گوشت را تنظیم بازار را میبیند با حرکت دادن موس و کلید کردن روی آن، وارد کردن مربوط به آن می شود ولی … تنها لینک بهدردبخور بازرگام در بخش پایین سایت قرار می گیرد. ایی میوان اپلیکیشن مخصوص موبایل های اندرویدی را ور مستقیم از وگل لی، ازار، موباار، د اندرویونه، از مین الا ر الیکیشن م ریف ادی ندارد و از نظر ارتباط اربری و ربه اربری اوت ندانی ر.

مت وشت نظیم ازار و رنج نظیم ازار در ازرگام

سایت ازرگام سیبمینی، رنج و رمز منجمد راست محصولات ود اضافه رده است. مت نها در اهر متر ازار ا را است. یعنی وقتی لابلای خبرها میخوانید گوشت در وزن یک کیلو به 170، 180، بالای 200 و حتی در مواردی به 300 هزار تومان رسید، قیمت گوشت در سامانه بازرگام به کیلویی 100 تا 115 هزار تومان میرسد و قلهگاه گوسفندی و گوساله را 65 تا 74 هزار تومان میفروشند، اما مشکل اینجاست که گوشت را در سامانه بازرگام به نوع منجمد آن محدوده و مشتری ناچار است در هر مرتبه سفارش حداقل چهار کیلو از هر نوع گوشت منجمد قرمز خرید کند و برای آن دستکم 400 تا 480 هزار تومان پول بپردازد. .

مت مرغ در سامانه ازرگام ر اساس مین رمول ن ده است؛ ن را لویی ار ومان میروشند، اما اید داقل نج لو ا مت ار وان سفارش دهید. داقل سفارش ابل رای سیبمینی دو لو و ا مت ل ار ومان است. ن سامانه ازرگام موفق ده مت ر لو سیبمینی رای مشتریان و رف ند روز از ار ا مان در الی مردم مراجعه کنید ازار اد نوز میوانند سیبمینی را در سقف مت ار ومان مشاهده کنید.

سامانه بازرگام سومین ماموریت مهم خود را کاهش قیمت برنج میداند و برنج پاکستانی، برنج تایلندی، برنج هندی در کیسه های 10 کیلویی روی سایت عرضه می کنند و برنج ایرانی شیرودی را باید در کیسه پنج کیلویی داد. مت رنج ایرانی در سامانه ازرگام لویی ار ومان است. مت رنج اکستانی لویی ار و ومان میرسد. رای ر لو رنج ایلندی اید ار و ومان رداخت رد و رنج رنج ندی لویی ار و ومان می البته با توجه به اینکه امکان خرید کیلویی وجود ندارد باید برای خرید سه کیلویی برنج ایرانی از سامانه بازرگام 210 هزار تومان و بابت سفارش کیسه 10 کیلویی برنجی پاکستانی، هندی و تایلندی به ترتیب 205 هزار تومان، 185 هزار تومان و 125 هزار تومان. ند.

مت انه ممرغ ا در سامانه ازرگام ارومان است و روغن

رید از سامانه ازرگام ر است؟

رید از سامانه ازرگام اید ارزانتر از ازار مام ود. معنی رضه ناظم ازار مین است دیگر. ن اجازه دهید ر در سایت نیم و روشگاهای واقعی سبد رید رای آنوادهای ار نفره ر نیم. کشوری که گفتیم ناچاریم چهار کیلو ران گوساله منجمد و چهار کیلو قلوهگاه گوساله برداریم، دو کیلو سیبزمینی داخل سبد بگذاریم، کیسه پنج کیلویی برنج ایرانی، یک شانه تخم مرغ، روغن مایع سرخکردنی هزار و 400 گرمی، پنج کیلو منجمد، دوتا ماکارونی 700 گرمی، ماست پرچرب دو کیلویی، پنیر 400 گرمی، بسته شکر یک کیلویی حداقل چیزهایی هستند که می توانم با حسابگری برای مصرف یک ماه خانواده کوچکمان برداریم، اما وقتی با همین سبد محتاطانه به صندوق نزدیک به رقم نهایی یک میلیون و 176 هزار تومان می رسد. واهیم د رداخت ن رای مه انوادهای ایرانی ار سادهای نیست.

سامانه ازرگام امتیازای مثبت و ستاره های لایی را در ادامه از دست می دهد. ار لو وشت منجمد از نظر نیاز انوار واقعا ادهروی است و ر واهد ود اگر در مورد ن دیدنر ر. را سی اید ار لوهه منجمد وسفندی ا اوی نیاز داشته اشد این مقدار لوها را در ران سردست رکیب نیم و رخرده مورد نیازمان رسیم؟ کمترین حجم و میزان بیسلیقگی در روش پیشنهادی سایت بازرگام این است که خیلی از مردم مجبورند برای جا دادن، چهار کیلو گوشت در یخچال خانه، آنها را خارج از نظر بهداشتی و بررسی از حالت منجمد کنند و دوباره در فریزر بگذارند.

رید وشت از سامانه ازرگام اقلانه است؟

مت وشت وسفندی منجمد در سامانه ازرگام به طور متوسط ​​ار ومان است و وشت وساله وقتی اسم وشت و مرغ منجمد وسط مید ایرانیا به صورت ور اروهایشان در م میرود و میوید ن را اد. برخی از قضایای خلاف این نظریه را میگویند و اعتقاد دارند که گوشتی که در فرآیندهای صنعتی منجمد شده است، بهتر است و ماندگاری نسبت به شیوه انجماد خانگی و با کمک یخچال فریزرها دارد. از این رف در ازار میوانیم لو ران وساله رم را از روشهای انصاف دود. رای سردست دود. مانند مرغ، رنج و م مرغ م ار رد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما