رامپ رئیس مهوری دی آمریکا واهد ود؟

[ad_1]

رارو- رئیس مهوری سابق آمریکا در معات واداران ود معیت را م میریزد و سرمایه نگفتی را مع وری رده است. او نوز ور رسمی نامزدیاش رای رکت در رقابت انتخابات ریاست جمهوری مهوری دی اعلام کرد. ا این وجود، ارشناسان میویند در ورت نامزدی دوباره او میوانند ار دیگر رند انتخابات ود.

ارش رارو نقل از دویچه وله، در اهرات بعدی در اس ام اس، رامپ در مورد لاری لینتون و اینکه ون در آنات.

رامپ اکید رد: «در انتخابات ریاست جمهوری تقلب د و مه این موضوع را میدانند». این در ال ادعای او املا رد ده است. دیوان الی ایالات متحده اکثریت اعضای هیئت مدیره منصوب

رامپ رئیس مهوری دی آمریکا واهد ود؟  / وقتی رامپ از م وشت را به سمت واداراناش رتاب میند

این لفاظی آشنا به نظر میرسد و به این دلیل است که آن چه سخنانی در سخنرانیهای این روزهای خود میگوید پیشتر در نفرتپراکنیهایش علیه هیلاری کلینتون در زمان نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری و طرح نظریه توطئه تقلب در انتخابات 2020 میلادی اعلام کرده بود.

«برندون کنرادیس» سردبیر بخش سیاسی سایت «هیل» نزدیک به کنگره آمریکا و روزنامه نگار سابق «دویچه وله» میگوید: «ترامپ کاری را انجام میداد که همیشه انجام شده بود بازی با پایگاه هوادارانش مثل بازی با سگها و پرتاب کردن گوشت به سوی نان. ا امروز این رین موفقیت او وده است».

هم چنین، از حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره آمریکا در تاریخ 6 ژانویه 2021 میلادی، چنین است که اگر برنده انتخابات باشد، مشارکت کنندگان در آن حمله را در صورت نیاز به عفو قرار خواهد داد.

«مایکل کورنفیلد» دانشیار مدیریت سیاسی در دانشگاه جورج تاون به «دویچه وله» میگوید: «زمانی که مسائلی از حرکتآمیز مانند موضوع عفو شورشگران علیه ساختمان کنگره را مطرح می کند از همه توجهات دیگر می گیرد و توجه را به سوی خود جلب می کند. ».

این در الی است مهوری واهان ادی در رابر ایده و مله جانداران «لینندسی گراهام» سن کارولینای جنوبی که متحد مشهور مشهور بود در انتقاد از موضع وی گفته است که امیدوار بود «مجرمان به زندان بروند و کتاب به سمتشان پرتاب شود، زیرا مستحق آن هستند». «کرس سونونو» رماندار مهوریخواه نیوهمپشایر نیز از مخالفان ایده و وده است. او رنگار «سی آن آن» در اسخ این رسش ا ورشگران اید مورد و رار رند ود: «آه دای من،»

ا این وجود، ناظران معتقدند رای رامپ نرادیس میوید: «ترامپ انتقادات مقامهای لندپایه مهم نمیدهد. رای او ایگا مردمی واداراناش اب ستند و مله نگره ا از نان ستند. رای رامپ سانی مهم دارند سرتانه امی او ستند و اضرند او رای دهند رایش نخواهند داشت».

اگر رامپ میم رد دوباره در انتخابات ریاست ماهوری رکت ند نزدیک نگه داشتن امیاناش سیار مهم وا. ملاتی ا «اگر نامزد وم و اگر رنده وم»

نرادیس میوید: او نمیواهد مردم راموشاش نند. او عشق رارگیری را نورافکن است. او ومَن است و واهان وشش رسانه ای و مطرح می شود نام و رهاش در رسانه است».

«کورنفیلد»، اما ردید دارد و میوید: ا این وجود، نده سیاسی او در لیق است و ابل نی نیست».

در ر ورت، اگر رامپ میم رد دوباره نامزد ود محیط رای رئیس مهور سابق وب نظر میرسد. نتایج نظرسنجی هایی که اولین بار توسط سایت «هیل» در پایان ژانویه منتشر شد، نشان میداد در انتخابات مقدماتی فرضی در میان هشت نامزد جمهوری خواه در سال 2024 میلادی، 57 درصد آرا کسب خواهد کرد و با اختلاف زیادی در جایگاه نخست خواهد نشست. در رتبه دوم ا درصد را «ران دی سانتیس» او نها در نیمه دوم سال میلادی سیاری از این دلارها از سوی اهداکنندگان وچک ا مان «شهروندان معمولی» آمریکایی دست مده اند. این موضوع ودی ود نشان می دهد رامپ نوز ا میزان الایی از مایت مردمی رخوردار است.

ورنفیلد اشار ار در س محلی او اشاره آن در الی است ور معمول، ردی دنبال نامزدی رای ریاست. اِ این وجود، او اشاره میند رامپ ول مع وری ده رای موضوع دیگری سکند می کند.

ورنفیلد میوید: «او رخره درگیر در دعاوی وقی است و ممکن است وضعیت رایش دتر ود باشد. او میداند دفاع وقی وب ران است در این راه نیازمند رج ول ابل وجهی واهد ود».

ال رامپ ممکن است ماکان امیدوار است اگر اوضاع ر وفق مراداش را اصلاً ااضیای روبرو نکند.

ورنفیلد میوید:

ن ا این رکت واهد و ا ر موضوع دیگری است. در الاضر، نوز خاص نیست ا رامپ رای از س ری اخ سفید لاش واهد رد ا ر. ا این وجود، اگر او این ار را انجام دهد دموکراتا ا رقیب دی روبرو واهند ود.

نرادیس میوید: «ترامپ ماکان مان ردی است در سال میلادی انتخاب د. مین دلیل است او میوانند دوباره رنده ود».

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما