دلیل بازنشستگی الکس فرگوسن از مربیگری مشخص شد – روشیاتو

[ad_1]

سر الکس فرگوسن پس از 27 سال بازی فوق العاده و موفقیت شگفت انگیز از سرمربیگری منچستریونایتد اعلام بازنشستگی کرد و از اولدترافورد خداحافظی کرد. اما دلیل بازنشستگی الکس فرگوسن چه بود؟ بازنشستگی مرد اسطوره ای اسکاتلندی منجر به فروپاشی این باشگاه شد و از زمان جدایی او ، شیاطین سرخ نتوانسته اند عنوان مهمی را به دست آورند.

به گزارش میرر ، فرگوسن دلیل بازنشستگی خود را فاش کرده و گفته است که برای حمایت از همسرش ، کتی ، بازنشسته شده است که خواهرش به تازگی فوت کرده است. فرگوسن 79 ساله اظهار داشت که پس از بازنشستگی ، لحظه ای که برای فوتبال احساس کرد پس از تماشای فینال لیگ قهرمانان 2014 بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لیسبون پرتغال بود.

دلیل بازنشستگی س الکس فرگوسن

در آن مسابقه ، پس از تساوی راموس در دقایق پایانی نیمه دوم ، بازی به وقت اضافی کشیده شد و رئال مادرید در وقت های اضافی مقابل اتلتیکو سه گل دیگر به ثمر رساند و رونالدو گل نهایی را برای رونالدو به ثمر رساند. به در آن زمان بود که او برای فوتبال احساس می کرد در خانه است.

در مصاحبه با پادکست UTD ، از او پرسیدند چرا الکس فرگوسن بازنشسته می شود و آیا به بازگشت فکر می کند یا خیر ، وی پاسخ داد: “نه. من این تصمیم را با توجه به مرگ خواهر کتی و تنهایی او گرفتم. یک سال پس از من بازنشسته شدم ، کتی را با خود به فینال لیگ قهرمانان بردم ، جایی که رئال و اتلتیکو در لیسبون با یکدیگر جنگیدند و آنجا بود که ابتدا با خودم گفتم: “خدای من.” من واقعاً دلم برای فوتبال تنگ شده است. “

دلیل بازنشستگی س الکس فرگوسن

وی ادامه می دهد: “بعد از بازی برای دیدن رونالدو به طبقه پایین رفتم و کارلو آنچلوتی مربی او بود. او شخص فوق العاده ای است. او در راهرو به من نگاه کرد و گفت که رونالدو قرار است معاینه پزشکی کند و مرا رها کند. همه بازیکنان آمدند و با من دست دادند. “این لحظه واقعا خوبی بود.”

دلیل بازنشستگی س الکس فرگوسن

فرگوسن همچنین از کریستیانو رونالدو و بازگشت او به اولدترافورد تمجید کرد. فرگوسن رابطه نزدیکی با رونالدو دارد و گفته می شود که وی نقش کلیدی در تصمیم رونالدو برای انتخاب یونایتد به عنوان مقصد بعدی خود داشته است.

بیشتر بخوانید:

مستندی از مبارزه الکس فرگوسن با اثرات خونریزی مغزی به کارگردانی پسرش

کریستیانو رونالدو پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت


[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما