درد مشترک لمحمدی و محمود ر

[ad_1]

رورزشی: در رسپولیس بازیکنان لاً نمی‌توان و در استقلال منظر لزنی لی ر از رسپولیس نیست.

مهدی عبدی در نیمه نهایی و فینال آسیا گل زد اما در لیگ برتر و در 6 بازی گذشته پرسپولیس گلی به ثمر نرسانده است و آرمان رمضانی هم که نه تنها گل نمیزند بلکه حتی یک را با عملکرد خود راضی نکرده است. در مین ازی ا وبن مهدی دی وپی را ل غیر معمولی راحت ن را ور میرساند.

که وحید امیری امسال در نقش ال و ادر سعی منند ا روحیه دادن

در استقلال م اوضاع لزنی لی ر از رسپولیس نیست. ال ادی مقابل لگهر دوباره واداران را امیدوار رد ولی راموش نکنیم خیلی ها می گویند با بازگشت دیاباته و تشکیل دوباره زوج فیل و فنجان، خط حمله استقلال جان می گیرد اما بدبینها می گویند فکری کلا باها خوب خارجی نیست و میلچ و دیاباته را مدیریت کند و از آنها بازی کند. ا این اللاً در استقلال لیا در سایه درنشینی این م رار رفته و اگر انتقرادی ود لیاد می اما

ن ماری الب اینکه ادوین منشا ا امروز استقلال در ازی ل ده و رسپولیس در ازی ل ده ر دو مار سیار است اما این وسط اج مای ا مای است.

به عنوان مثال در استقلال استقلال هافبک وسط بازیساز مشهود است و در پرسپولیس گلمحمدی روزی 2 بار اسم بشار رسن را می آورد و در واقع خود مربیان سرخابی میدانند که یکی از مشکلات اصلی تیمشان در خط هافبک است و البته در کنار آن ها هم کاملا آماده است متر و کیفیتی نمیوان از مار لزنی نها دفاع رد. پارسال استقلال با فاصله، تهاجمی تیم لیگ شد و پرسپولیس هم به حد نیاز و هر وقت لازم بود گل میزد اما این وضعیت در فاز هجومی (نه فقط خط حمله) به شدت بحرانی است و به وضعیت قرمز نزدیک شده است.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما