دادستان: افرادی که درگیر اختاپوس عجیب از خودروسازان هستند

[ad_1]

دادستان کل کشور گفت: متأسفانه مردم درگیر اختاپوس عجیب خودروسازان هستند و سال هاست که این خودروسازان با یکدیگر تبانی می کنند. ما در حال بررسی آن هستیم.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری دادستان کل کشور در سفر به نیشابور با اشاره به مشکلات خودروسازان برای مردم، گفت: متاسفانه مردم به اختاپوس عجیب خودروسازان پیوسته اند.

وی افزود: وقتی می بینیم مردم پول خود را صرف خرید خودرویی می کنند که کیفیت و استانداردهای لازم را ندارد. این نمونه ای از حقوق عمومی است. و باید به طور اساسی حل شود.

وی با بیان اینکه خودروسازان سال هاست با هم تبانی می کنند، گفت: نمی دانم پشت پرده چه می گذرد که به مردم آسیب می زند.

اکثر بورس ها مشکل حقوقی ندارند

حجت الاسلام و المسلمین منجری در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: حل مشکل بورس کشور به دست وزیر است. بخش بزرگی از بورس مشکل قضایی ندارد، بلکه جنبه مدیریتی دارد و مدیریت عالی کشور باید برنامه ریزی کند. البته بخشی از این مشکلات در بورس به دلیل نوسانات اقتصادی است و در صورت وقوع جرایمی در حال رصد و پیگیری هستیم.

مالباختگان صندوق علوی نیشابور منتظر نباشند

دادستان کل کشور همچنین در پاسخ به خبرنگار فارس درباره وضعیت مالباختگان صندوق علوی در این شهرستان نیز گفت: مالباختگان صندوق علوی منتظر نباشند. بانک مرکزی نمی تواند ضرر و زیان را تضمین کند.

وی تصریح کرد: مطالبات مالباختگان علوی باید از دارایی های صندوق پرداخت شود. اما وقتی دارایی های صندوق علوی قابل توجه باشد، طلبکار ایجاد نمی کند. دولت و بانک مرکزی مسئولیتی در قبال مطالبه وجه از زیان دیدگان ندارند.

دادستان کل کشور همچنین درباره انتقال زندان نیشبور به خارج از شهر گفت: یکی از سیاست های جدی در قوه قضائیه انتقال زندانیان از داخل شهر به خارج از شهر است. از سوی دیگر با توجه به فرسودگی ساختمان زندان نیشابور، فرمانداری، شهرداری و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان و استان باید برای تسریع در روند انتقال زندان به خارج از شهر تلاش کنند.

وی افزود: عقد قرارداد از فردا و فروش این زندان در قلب شهر نیشابور برای ساخت زندان جدید در زمین مشخص شده از محل فروش.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری همچنین با اشاره به اینکه در رابطه با ساخت دادسرا و پزشکی قانونی با مشکل محدودیت بودجه و اعتبار مواجه هستیم، تاکید کرد: در بازدیدهای استانی با درآمد ناچیز قضایی به شهرستان ها کمک می شود. که بسیار کوچک است. بنابراین باید از طریق بودجه ویژه مجلس شورای اسلامی این مشکل حل شود.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما