خواب دیدیم که شما بدون دغدغه رئیس فدراسیون شدید

[ad_1]

خبرورزشی: سال هاست که سرنوشت همه چیز با انتخابات فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی رقم خورده است و همین روسای دوره هم تکیه بر جایگاه فدراسیون فوتبال دارند.

ماجرای مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال توسط یک شرکت که گفته می شود حدود 2 میلیون یورو بدهکار است، نشان می دهد که مدیران سابق فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی و پرداخت پول خود تلاش شومی انجام داده اند. رکورد بود. فوتبال ایران با یک چالش بزرگ. مجبور به مواجه شدن با

بدون شک بیشتر مشکلات فدراسیون فوتبال در مدیریت است. این بدان معناست که نه تنها مدیر قبلی بلکه تیم فعلی نیز قادر به ایجاد تغییرات در بخش های مختلف نیست. رئیس فعلی فدراسیون فوتبال و دبیر کل وی هنوز در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال که تا پایان سال جدید برگزار می شود صحبتی نکرده اند اما سوال اینجاست که آیا خودشان را شایسته ریاست فدراسیون فوتبال می دانند؟

فرض کنید هر کدام از آنها در انتخابات پیروز شوند. آیا در این صورت مشکلات فوتبال کشور حل می شود، پول شستا پرداخت می شود، تیم ملی در نهایت خوب می شود، مربیان و بازیکنان آرامش نسبی دارند و فوتبال ایران مرحله جدیدی از تاریخ خود را تجربه می کند؟

سال هاست که با انتخابات اتحادیه فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی، سرنوشت همه چیز از پیش تعیین شده است و همین روسای جمهور دوره هم در قبال اتحادیه فوتبال بوده اند، اما تا به امروز حتی یک مدیر این کار را نکرده است. گفت ما برای مدیریت این فوتبال کار سختی داریم. ما ساخته نشدیم و اگر بتوانیم فوتبال کشور را تغییر دهیم، این ورزش در چنین روز غم انگیزی نخواهد بود!

ای کاش مدیرعامل فعلی فدراسیون فوتبال که کاندیدای اصلی ریاست در انتخابات است لحظه ای تنها می ماند و نه این بار به خاطر منافع شخصی افرادی که همه می دانیم شایسته ریاست هستند. فدراسیون فوتبال ک. آنها برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال دعوت شدند و روسای هیأت های استانی دیگر مانند گذشته به نامزد خاصی در یک ائتلاف از پیش تعیین شده رأی نمی دادند!

می دانیم که این خواب شیرین هرگز تعبیر نمی شود، اما حتی برای کسانی که شر و وسواس بلوغ را پشت سر گذاشته اند، آرزو کردن عیب نیست…

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما