تلفن های گوگل پیکسل در موارد اضطراری فیلم ها را ضبط و بارگذاری می کنند

[ad_1]

گوگل به طور انحصاری در گوشی های سری Pixel خود یک برنامه حفاظت شخصی ویژه ارائه می دهد. گوگل اکنون این برنامه را با قابلیت ضبط و بارگذاری خودکار فیلم ها در مواقع ضروری به روز کرده است و علاوه بر این ، رابط کاربری آن با ویژگی های Material U Design به روز شده است.

برنامه ایمنی شخصی اکنون به غیر از نمایش اطلاعات پزشکی و هشدارهای پریشانی روی صفحه ، به ویژگی دیگری به نام “اورژانس SOS” مجهز شده است. هنگامی که این ویژگی فعال است ، با فشار دادن دکمه پاور پنج بار (یا بیشتر) صدای زنگ بلند می شود و تلفن به طور خودکار با 911 تماس می گیرد.

پیکسل

نسخه جدید برنامه ، با شماره 2021.08.27.398269048 ، اکنون “اقدامات اضطراری” بیشتری را برای کاربران تلفن Pixel در دسترس قرار می دهد ، از جمله “به اشتراک گذاری اطلاعات با لیست مخاطبین اضطراری” و “ضبط فیلم اضطراری”.

ویژگی دوم به کاربران امکان می دهد فیلم هایی با حداکثر مدت 45 دقیقه ضبط کنند. روند ضبط ویدئو تا زمانی که کاربران آن را خاموش نکنند ادامه می یابد و شما همچنان می توانید هنگام ضبط از تلفن خود استفاده کنید. در همین حال ، اگر تلفن شما نیز به اینترنت متصل است ، یک نسخه پشتیبان از فیلم ضبط شده به طور خودکار در حساب Google و برنامه امنیتی شخصی شما ذخیره می شود.

همچنین یک ویژگی “اشتراک خودکار” وجود دارد که به شما امکان می دهد موارد ضبط شده را به مخاطبین اضطراری از پیش تعیین شده خود ارسال کنید. برای مشاهده فیلم های ضبط شده خود ، به بخش SOS اضطراری در “منوی تنظیمات” و سپس به بخش “امنیت و اضطراری” بروید. در این بخش ، وارد بخش ضبط ویدئوهای اضطراری شده و گزینه های ویدئویی خود را انتخاب کنید.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما