(تصاویر) نجات 70 گربه از خانه مردی که به خود شلیک کرده بود

[ad_1]

پلیس در حین تحقیق در مورد مردی که به شکمش شلیک شده است وارد خانه آنها در نیوهمپشایر آمریکا می شود و متوجه می شود که با حدود 70 گربه روبرو می شود.

اسکات کین، رئیس پلیس کنزینگتون در مصاحبه ای با نیوزویک درباره اتفاقاتی که منجر به ملاقات این مرد شد توضیح داد. به گفته کین، مردی که در اوایل روز چهارشنبه بر اثر اصابت گلوله به شکم زخمی شده بود به بیمارستان اکستر منتقل شد.

او مدعی شد که در حین تمیز کردن اسلحه‌اش از دستش روی نیمکت افتاد و به شکمش اصابت کرد، اما پلیس گمان می‌کند که این به این دلیل است که همسرش به جای تماس با آمبولانس، او را با ماشین به بیمارستان می‌برد.

کین گفت: «او از اورژانس بیمارستان با ما تماس گرفت و گفت که به شکمش شلیک شده است. دیوانه [شرایط] برایشان عجیب بود چون همسر مرد او را با ماشین به بیمارستان رسانده بود و آمبولانس هم صدا نکرده بودند.

پلیس تصمیم می گیرد برای بررسی این اتفاق عجیب به خانه این مرد برود و متوجه می شود که در خانه بیش از 70 گربه از بچه گربه تا گربه بزرگ وجود دارد و محل پر از بوی شدید ادرار و مدفوع گربه است.

کن گفت: “گربه ها خانه را تسخیر کرده بودند.” با ادرار و مدفوع گربه پوشیده شده بود. ابتدا وقتی پلیس وارد خانه شد فکر می کردیم تعداد گربه ها 30 گربه است، اما اکنون حدود 70 گربه را می بینیم. [در آن خانه] ماند.

ماموران کنترل حیوانات به دلیل شرایط غیربهداشتی زندگی در خانه برای نجات این گربه ها وارد عمل شدند. آنها هنوز خانه را زیر نظر دارند تا مطمئن شوند که همه گربه ها به درستی نجات یافته اند.

این گربه ها در مرکز پیشگیری از ظلم به حیوانات در نیوهمپشایر قرار گرفتند و قبل از آماده شدن برای فرزندخواندگی در خانه صاحبان جدیدشان تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند.

استیو اسپال، مدیر خدمات در سازمان رفاه حیوانات نیوهمپشایر می گوید: «گربه ها قبلا در خانه های بسیار شلوغ زندگی می کردند. وضعیت گربه ها هنوز قطعی نشده است. دامپزشک ما در روزهای آینده آنها را ارزیابی خواهد کرد.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما