(تصاویر) داستان پیرمرد تنها در خط مقدم جنگ اوکراین و روسیه

[ad_1]

الکساندر پانوف، که در اودیوکا، یکی از نزدیک ترین شهرها به ارتش جدایی طلب-اوکراینی طرفدار روسیه در منطقه دونباس زندگی می کند، نمی خواهد خانه خود را که سقف آن در درگیری ها ویران شده است، ترک کند.

به گزارش فرارو، پانوف خانه خود را که پنج سال قبل در جریان بمباران دونباس فروریخت، ترک نکرد. وی با یادآوری اینکه درگیری بین دو طرف از 5 اردیبهشت 1393 آغاز شد، گفت: برای اولین بار در خرداد همان سال در منطقه محل زندگی آنها بمب ها سقوط کرد.

پانوف گفت که تنها چهار نفر به طور دائم در این منطقه زندگی می کنند. شیشه های خانه ها چندین بار در این منطقه شکسته شده و به صدای شلیک عادت کرده اند.

این پیرمرد 80 ساله گفت که بخشی از سقف وی در ژانویه 2017 توسط بمب های جدایی طلب طرفدار روسیه آسیب دید و یک هفته بعد در یک بمباران جدید، سقف به طور کامل فرو ریخت.

پانوف گفت که او سقف را با یک چادر با بودجه دولتی پوشانده است و افزود که خانه در زمستان بسیار سرد است و او مجبور است اجاق زغال سنگ را به مدت 24 ساعت روشن نگه دارد.

او گفت که اخیراً درگیری های نسبتاً کمی وجود داشته است و اکنون وضعیت عادی است.

پانوف، معلم نقاشی بازنشسته، می گوید که در پنج سال گذشته هیچ نقاشی انجام نداده است. او که اصالتاً اهل سیبری است، گفت: “من خانه را در سال 2005 خریدم و از آن زمان تاکنون در اینجا زندگی می کنم.”

پانوف گفت: “من نمی دانم که آیا جنگ خواهد بود یا نه، اما من جنگ نمی خواهم.” من یک جنگجو نیستم، من یک کشاورز هستم.

وی با بیان اینکه از سال 1961 تا 1964 در آلمان شرقی خدمت می کرد، بعداً متوجه شد که خدمت سربازی برای او نیست. پانوف گفت که دو فرزندش در شهر دونتسک که تحت کنترل جدایی طلبان است زندگی می کنند و به دلیل مشکلات در منطقه و کمبود تجهیزات، تنها سه بار در سال می توانند با او صحبت کنند.

قابل ذکر است که پانوف که خانه اش پر از کتاب است، زمان زیادی را صرف مطالعه در چنین منطقه خطرناکی می کند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما