اپلیکیشن Life360 داده های موقعیت مکانی را به میلیون ها کاربر می فروشد.

[ad_1]

به گفته منابع آگاه، اپلیکیشن اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی Life360 با بیش از 33 میلیون کاربر در سراسر جهان، داده‌های ارزشمند خود را به فروش می‌رساند و هیچ برنامه‌ای برای محافظت از حریم خصوصی کاربران ندارد.

Life360 یک اپلیکیشن محبوب است که برای اطلاع رسانی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی اعضای خانواده، کودکان و افراد مسن استفاده می شود و اکنون گفته می شود اطلاعات موقعیت مکانی کاربران خود را به فروش می رساند.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Markup، این برنامه داده های مراقبت از کودک و خانواده را به دوازده نماینده داده فروخته است. مصاحبه با دو کارمند سابق این اپلیکیشن به همراه دو کارمند دیگر که در آژانس های مکان یابی Cubic و X-Mode مشغول به کار هستند، گواه این ادعاست.

فروش اپلیکیشن Life360 و اطلاعات کاربر

در واقع، علیرغم محبوبیت بالای این اپلیکیشن، اقدامات حفاظتی زیادی برای جلوگیری از سوء استفاده از این اطلاعات حساس اعمال نکرده است. کارمندان سابق این شرکت به مارکاپ گفتند که مایل به ذکر نام نیستند زیرا هنوز در این صنعت فعال هستند. اما به دلیل نگرانی های امنیتی و حریم خصوصی، آنها به طور ناشناس در مورد آن صحبت کرده اند. هر دو کارمند سابق این شرکت می گویند که برنامه Life360 یکی از بزرگترین منابع داده برای صنعت است.

کریس هال، موسس و مدیر عامل Life360، در ایمیلی به سوالات نشانه‌گذاری گفت:

ما هیچ راهی برای تأیید یا رد این ادعا نداریم که Life360 یکی از بزرگترین منابع داده در صنعت است. این داده ها بخش مهمی از تجارت این شرکت است و به ما اجازه می دهد تا خدمات اصلی Life360 را به صورت رایگان برای اکثر کاربران خود ارائه دهیم. برخی از ویژگی های این برنامه به ایمنی راننده کمک کرده و جان افراد زیادی را نجات داده است.

یکی از مهندسان سابق X-Mode همچنین ادعا می کند که به دلیل اطلاعات موقعیت مکانی خام که شرکت از Life360 دریافت کرده است و حجم و دقت زیاد داده ها، این اطلاعات یکی از با ارزش ترین پیشنهادات برای X-Mode است. یکی از کارمندان سابق Cubic همچنین به شوخی گفت که این شرکت نمی تواند کمپین های بازاریابی خود را بدون داده های مکان Life360 اجرا کند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما