بیان وه ایه: ار ر در دو مورد عاده رار رفت

[ad_1]

مسعود ستایشی قوه قضائیه در نشست خبری در پاسخ به سوالی طبی در مورد اینکه با توجه به پذیرش اعاده دادرسی اکبرری برای انجام هر دو هفته، این پرونده در چه وضعیتی است؟ اﻳﺠﺎد از ده و ﻧﻈﺮ دﻳﮕﺮ ﻟﻨﯽ ﺁر؟ گفت: پرونده در دو نفری که اشاره کردید و مورد عاده قرار گرفت نه بقیه افراد هم می‌شود، به شعبه‌های کیفری ارجاع می‌شود و رسیدگی می‌شود به این عاده دادرسی بزودی آغاز می‌شود. در مورد دادگاه لنی اشد ا ر م اید اصل ر لنی ودن محاکم است مگر اضی.

به گزارش ایسنا، دادگاه خارج از کشور در پاسخ به سوالی در خصوص انتقال زندان به شهر گفت: از ۲۰ سال قبل از انتقال زندان مشهد کلید خورده است و مورد پیگیری مجدانه همکاران ما در اداره کل‌ها بوده است. از نظر اینکه مناسب ترین اختصاص داده نشده ود، موضوع معوق د. ا ریای ور ر مینی اختصاصی افت. این ندان رای ار نفر نی ده و در سی و سه لومتری ر مشهد را دارد. اینمین از دهه ل معارضین و ایتایی داشت. معارضین رفتند ورت رایگان این مینای مورد ادعا رای ساخت ندان ویل دهنده.

ستا درباره مسأله اف و اب : مطالب مردم مسلمان در نظام مقدس مهور مقررات موضوعه و مصوبات ورای الی انقلاب رهنگی.

وی ادامه داد: اب در وزه رهنگ مصوبات متقن دارد و در امعه ما موا و ابی نیست. افراد در داخل و ارج از ور ورت دفمند دنبال رویج اید مقررات آنونی و موازین رعی مسک ویم، را رین راه دالت است. در مسأله عفاف و حجاب، مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، دستگاه‌های بسیار مسئول هستند که باید پاسخگو باشند و بخشی هم مربوط به قوه قضاییه است که سعی کنید انجام دهید مقتضی و لازم باشد. آید مطابق رنامه متقن و دقیق مل نیم.

وی بیان کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به دنبال ترویج ابتذال، بی عفتی و بی‌حجابی هستند و عقل حکم می‌کند با تنویر افکار عمومی استقرار حجاب را به احسن وجه عملیاتی کنیم. نانچه سی رک ل در وظایف ود داشته اشد و در دادگاه احراز ود وی مرتکب رک ل ده است مطوابق آشود .

ستایشی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت جمعیت امام علی گفت: پرونده کیفری جمعیت منحله امام علی (ع) در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی ارسال شده است. در مورد مسائل حقوقی مطرح شده در رابطه با این جمعیت، انحلال آن در دادگاه بدوی صادر می شود و به این رای اعتراض می کند و از ارسال به دادگاه نظر رای عینا تائید می شود و بعد از آن به وزارت کشور و اداره کشور ثبت می شود. است و اگر این معیت الیتی انجام دهد ر آنونی است.

بیان و اییه در اسخ سوالی در خصوص روند نهادهای دامی : رسا استمرار دارد و نوز نتیجه نهایی نرسیده است محض اینکه مرجع ایی ارجاع ود درنگ اطلای م

ستایشی در اسخ سوالی در وص ری از روندهای مربوط به لایحه مستقلی در این رابطه ارائه نشده است، اما در وزه رمز ارز آنک مرکزی متکفل و متولی است و اید در ا د ا ا لاز ر اخلالگران در نظام اقتصادی را داریم رم انگار رمز ارزار در این رابطه نهاد ده است و معاونت وقی و آیه م در ارگروه مسربن در ارروای مسربن

ستایشی در اسخ سوالی در وص رین وضعیت رونده سن اوری از سختان این روند رد مورد اشاره است. این رد سال س ری و ربه لاق محکوم ده است.

وی در اسخ سوالی درباره رین وضعیت رونده سیف و راقچی : اول دیوانعالی ور اعاده دادرسی را مورد رش رار داد و رونده اول دادگا انقلاب اسلامی اکنون لسات متعددی گزارش ده است و محض میم، اطلاع رسانی می کند.

ستایشی در اسخ سوالی درباره روند نگ مانی : در این رونده کیفرخواست پرونده صادر شده است و چندین نفر افراد اخلال عمده در نظام ارائه رمز ارز مجعول نتیجه به کلاه برداری شبکه های است و پرونده 8 پرونده دارد و برای دو پرونده اصلی پرونده اقتصادی 170 میلیارد و 700 میلیارد و 700 میلیاردی صادر شده است. از ودیع وثیقه در ازداشت سر میرن.

تصمیم قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در رابطه با بحث ساختمان‌های خطر و ناایمن گفت: متولی بحث ایمان‌سازی و اعلام وضعیت مستحدثات، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی و نظام مهندسی است. اینها مسئولینی ستند اید نظارت لازم داشته اند ا ر ایمن ود. مسئوليت دستگاه اي ميواند ري از رايم اشد و ايد ري رد دستگاها وظایف ود را انجام می دهند. البته دادستانی ورود رده است. لیستی را سازمان نشانی اعلام رده است ناظر ر ریک است و رستی دادند ری ده است. اماکنی ر وده است از سوی دادستانی مورد ری رار رفته است.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما