بیانیه آژانس درباره توافق با ایران

[ad_1]

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای تأیید کرد که بر اساس توافق مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به زودی دوربین‌های نظارتی جدیدی را در تسای هسته‌ای نصب خواهد کرد. راحتی در کرج.

دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به زودی دوربین های نظارتی جدیدی را در تاسیسات سانتریفیوژ پیشرفته نصب خواهند کرد. در کرج..

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: توافق با ایران در مورد جایگزینی دوربین‌های نظارتی در تاسیسات کرج، یک پیشرفت مهم برای فعالیت‌های نظارتی و راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران است. رافائل گروسی این قرارداد به ما اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به تاسیسات کرج را ادامه دهیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه داد: من صمیمانه امیدوارم که گفت‌وگوهای سازنده ما برای رسیدگی به موضوعات مهم تدابیر امنیتی در ایران و حل و فصل همه آنها ادامه یابد.

بر اساس بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، توافق با ایران شامل موارد زیر است:

آژانس و ایران به همکاری برای حل و فصل سایر مسائل تدابیر امنیتی باقی مانده ادامه خواهند داد. برای این منظور، مجموعه ای از تبادل اطلاعات و ارزیابی ها از جمله تبادل کارشناسان بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام خواهد شد.

آژانس روزانه 19 دسامبر 2021 [28 آذر 1400] نمونه دوربین [که قرار است در تأسیسات کرج نصب شود] و اطلاعات فنی مربوطه را برای تحقیقات امنیتی و قضایی لازم توسط مقامات مربوطه در ایران با حضور بازرسان آژانس در اختیار ایران قرار دهد.

آژانس قبل از پایان دسامبر 2021 [دهم دی‌ماه 1400] در تاریخ توافق شده بین آژانس و ایران، دوربین هایی را برای جایگزینی دوربین های جمع آوری شده از تاسیسات کرج نصب و فعالیت های فنی مربوطه را انجام خواهد داد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما