برخلاف مرسدس و آئودی ، بامو برنامه ای برای حذف موتور بنزینی ندارد.

[ad_1]

BAMU گفته است هیچ عجله ای برای از بین بردن موتورهای احتراق داخلی ندارد زیرا معتقد است موتورها سالها دوام خواهند آورد. Bamuo معتقد است که رقیب مستقیم آن ، مرسدس بنز ، تا سال 2030 در برخی از بازارها به یک برند تمام الکتریکی تبدیل می شود. آئودی ، به عنوان یکی دیگر از برندهای لوکس آلمانی ، بیشتر محصولات خود را با پیشرانه برقی از سال 2026 به بازار عرضه می کند و از سال 2033 ، همه مدلهای ارباب حلقه ها برقی خواهند بود.

فرانک وبر ، مدیر ارشد توسعه محصولات BAMU ، در مصاحبه با بازوی اروپایی Automotive News ، گفت که خودروها یک شبه برقی نمی شوند. او می گوید که در حال حاضر زیرساخت های مورد نیاز از جمله شبکه شارژ و انرژی های تجدیدپذیر به اندازه کافی در دسترس نیست و مردم آمادگی کافی برای این تغییر را ندارند.

آقای وبر همچنین به مشکل نیروی کار اشاره کرد و گفت: BAMU ، مانند بسیاری از خودروسازان دیگر ، کارگرانی داشت که در ساخت موتورهای احتراق داخلی تخصص داشتند و برای توسعه و تولید موتورهای معمولی آموزش دیده بودند. به گفته آقای وبر ، راهنمایی یا جایگزینی این افراد با افراد متخصص در پیشرانه الکتریکی یک روند تدریجی است و به زمان زیادی نیاز دارد.

مدیر توسعه BAMU معتقد است که با معرفی استاندارد یورو 7 ، آخرین سرمایه گذاری های قابل توجه در موتورهای بنزینی و دیزلی انجام خواهد شد. به نظر وی ، این سرمایه گذاری ها تا حدی ایمنی موتورهای احتراق داخلی را در کوتاه مدت و تا پایان دهه جاری تضمین می کند. آقای وبر ترک موتورهای بنزینی را “نابالغ” توصیف کرد.

فرانک وبر تأکید کرد که BAMU نمی خواهد مشتریان را مجبور به خروج از بازار خودروهای احتراق داخلی کند و مدل های الکتریکی را خیلی زود بخرد ، به ویژه هنگامی که زیرساخت شارژ هنوز ایجاد نشده است.

طبق استراتژی جدید BAMU ، این شرکت طیف جدیدی به نام New Classe را در سال 2025 معرفی می کند ، که شروع عرضه مدل های الکتریکی خواهد بود. به گفته آقای وبر ، در نهایت همه مدل های سری 2 تا سری 7 بر اساس یک پلت فرم مشترک با این سری ساخته می شوند.

شایان ذکر است که جدا از پیشرانه الکتریکی ، BAMU از بدو تأسیس بر روی سلول پیل سوختی تمرکز کرده و سرمایه گذاری های متعددی در آن انجام داده است. این سرمایه گذاری ها در شرایطی صورت می گیرد که همه جا خودروهای هیدروژنی با چالش های بزرگی روبرو هستند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما