مشخصات ساعت هوشمند Dizo Athletes فاش شد

[ad_1]

رارو دو مدل جدید ساعت دیزو به زودی در هند عرضه می شود. این دو مدل Dizo Watch 2 و Dizo Watch R نام دارند که مدل اول مخصوص ورزشکاران و مدل دوم مدل نسبتا ارزان تری است. این ساعت هوشمند احتمالا تا پایان ژانویه در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش فرارو، برند دیزو یک برند سبک زندگی است که زیر نظر شرکت Realme کار می کند. دیزو به تدریج سبد محصولات خود را به دسته هایی مانند صدا، ساعت هوشمند، گوشی تخصصی و غیره گسترش داده است. بسیاری از محصولات دیزو مشابه محصولات Realme هستند، فقط برند آنها تغییر کرده است. تا همین اواخر، این شرکت به جز چند هدفون TWS، محصولات زیادی را ارائه نکرده است. اما به احتمال زیاد این به زودی تغییر خواهد کرد. افشاگر برجسته فناوری، موکول شارما به 91mobiles گفته است که دیزو به زودی از دو ساعت هوشمند جدید در هند رونمایی خواهد کرد. اگرچه ما از نام های تجاری و زمان راه اندازی آنها آگاه هستیم، مشخصات سخت افزاری آنها در حال حاضر ناشناخته است. اما به احتمال زیاد، یادگیری بیشتر در مورد این ساعت های هوشمند زمان زیادی نخواهد برد.

مشخصات مدل جدید ساعت هوشمند دیزو برای ورزشکاران فاش شد
دیزو قصد دارد دو ساعت هوشمند جدید را در هند عرضه کند، یک نسخه ورزشی ویژه Dizo Watch 2 و یک Dizo Watch R. این ساعت‌ها در نهایت تا پایان ژانویه 2022 در هند در دسترس خواهند بود، اما مانند بقیه محصولات این شرکت، فروشگاه آنلاین به طور انحصاری از طریق Flipkart به فروش می‌رسد. نسخه ویژه ورزشکاران دیزو واچ 2 همانطور که از نامش پیداست یک مدل ساعت اسپرت از سری دیزو واچ 2 خواهد بود و ظاهر اسپرت آن با نسخه استاندارد متفاوت است. بند ساعت و صفحه نمایش احتمالاً با طراحی سفارشی عرضه خواهند شد. همچنین می توان حدس زد که این ساعت ممکن است گزینه های ردیابی بیشتر و سایر ویژگی های خاص برای علاقه مندان به ورزش داشته باشد.

ما چیز زیادی در مورد Dizo Watch R نمی دانیم. اما این احتمالاً یک محدوده جدید از Dizo است که دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه است. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک سمت خود چه خواهد کرد. متأسفانه در حال حاضر هیچ جزئیات فنی در مورد این ساعت های هوشمند مشخص نیست، اما احتمالاً اطلاعات جدیدی قبل از عرضه رسمی آنها فاش خواهد شد.

منبع: 91Mobiles

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما