ام و دو وای ری در استقلال

[ad_1]

رورزشی: اقدام ا انبری و سختگیرانه محمود ری رابر استور

درنشین دید لیگ، سال نو میلادی را در وشی اشیه از رد. قهرمان آبی ها در اولین روز سال، هروویه یک میلیون بازیکن کروات تیمش را به خاطر انتشار استوری در صفحه تمرینات منع از بازی با گل گهر از اینستاگرامش بعد از آن در اختیار باشگاه قرار داد! این اقدام از انبری و سختگیرانه در استان دربی نگران واداران را باعث ده و نها را در واکنش به ای م

طرفداران استقلال می پرسند اگر بنا به برخورد با استوری های منتشر شده و در فضای مجاری هست، چرا هیچ واکنشی را نسبت به پست اینستاگرامی فرشید باقری بازیکن دور از فرم این روز های استقلال بعد از بازی با فولاد را شاهد نبودیم از ?! آنی روی ل مساوی و نهایتا ست مقابل م نکونام مقصر اصلی و اما در رفتاری

ميليچ و دياباته دو بازيكن خارجي موفق فصل آخر استقلال هستند كه انصافا كمترين حواشي را داشته اند اما انگار در برنامه هاي محمود فكري جايي ندارند و فرصت زيادي براي بازي به آنها نرسيده است. در مورد دیاباته مطمئن شوید که مزید ر لت وده لکن ای ل ل لیگتا از سیب دیدگی م رگز.

آن اتفاقات رقم می ورد لاش و نه ادی رای ماندن گل زیبا و سه امتیازی میلیچ به ماشین سازی که فراتر از لیگ ما به ثمر رسید نه تنها گره از مشکل گلزنی تیم فکری در آن مسابقه را باز کرد که کیفیت بالای این بازیکن را نیز به نمایش گذاشت. اما س العمل ادر نی این ل د او نیمکت ود.

فکری در بازی باگل گهر از دانشگر به جای نادری دفاع می کند و میلچ مغضوب اما این تصمیم را گرفت، چپ استقلال را تبدیل به حفره ای می کند و موقعیت های زیادی از همین منطقه روی دروازه استقلال ایجاد می کند که با درخشش مظاهری و چاشنی شانس، از این ملات آن سالم در رندند. راموش نکنیم نالتی ورت رفته روی ازیکن ریف م در مان محدوده وسط دانشگر ورت رفت!

فکر می کنم شاید بهواسطه حضور تیمش در جدول صدر خود را بری از اشکال بداند اما همه میدانند فوتبالی که تیم او ارائه می دهد با چه استانداردهای معمولی و ایده آل هواداران فاصله زیادی دارد. او همچنان بدون برنامه و تاکتیک مشخص برای ایجاد موقعیت و رسیدن به دروازه حریف است اما حضور بازیکنان موفق می شود تا حدودی این ضعف های مفرط را پوشش دهد و دستکم در نتیجه گیری عصای دست کادر فنی باشد.

ری ا مه ارب دوران ازی و مربیگری، در استقلال سرمربی، نشان داده است. او میست در اولین روز سال نومیلد بازیکن خارجی تیمش را به احترام و انگیزه هایش را می توان تمرین کرد و به جایگاه اصلی را تقویت کرد اما افسوس که کنار مربیان خام و نا پخته ای مثل او مشاورین مجرب و کارها حضور ندارند تا مانع از افتادن شوند. م در لبشوی اشیه وند!

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما