افسانه در مورد رژیم غذایی، ورزش و واب

[ad_1]

رارو- شناسان، اورایی اِ این وجود، اگر این اورها در رابر ررسیای لمی رار نگیرند واهد د

ارش رارو نقل از ری سی آن، در ادامه و در مورد رژیم غذایی، ورزش و واب

افسانه اول: رژیم های ایی محبوب مه ا ستند نابراین، ما اید ارآمد اشند

سریع وزنم نید. آن ایدهای ریبند است، اما رژیم معمولی رای مثال، در رژیم غذایی و لات، وبات و میوها مشت و ممنوعیت میوند. این وجود، مرکز نترل و ری از ماریا، ایالات متحده آمریکا ریز مغذیای مم اقدامی سالم سالم نست این نوع پیوند در درازمدت باعث افزایش و نه اهش وزن می شود.

مطالعات نشان می دهد که الگوی غذای خوردن با بدن، فشار خون و کلسترول بالاتری است که همگی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی است که باعث افزایش سلامتی می شوند. یک نشان داده روی از رژیم غذایی اهی، محدود مصرف ند و ای معنی راهای د مرای رای.

افسانه دوم: مشکلی نیست اگر وشی لفن مراه وشمند و را رختخواب رید

وهشان نشان میدهند استفاده از آن از لفنای وشمند مشکل است

زمانی که از تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنید چشمانتان را در معرض نور آبی قرار می‌دهید که باعث تولید ملاتونین می‌شود که ساعت بدن شما را تنظیم می‌کند. LED را ساعت امل از واب رای ود ممنوع سازید.

وصیه ایانی ن لفن مراه و نور مضر ن را رختخواب نبرید. رای مک دار دن از ساعت نگ دار دیمی استفاده نید.

افسانه سوم: رسانه های اجتماعی میوانند ما را رژیم ایی و ورزش ویق نند

نتایج تحقیقات نشان می دهد که جوانان معتقدند روی آوردن به ویدئوهای تناسب اندام و رژیم غذایی در تیک تاک، فیس بوک یا سایر رسانه های اجتماعی برای آنان الهام بوده اند تا نسخه بهتری از خود باشند. نان معتقدند این موضوع اعث ایجاد انگیزه رای ورزش ردن ا روی از رژیم غذایی می شود. با این وجود، آن چه می‌تواند به نارضایتی بدن منجر شود، مقایسه اجتماعی و نگرانی‌های بیش از اندازه در مورد بدن و وزن است که همگی عوامل خطرناکی را برای جلوگیری از مصرف می‌باشند.

تحقیقات این موضوع مشکلات بدن در طول دوره‌های افزایش یافته است، زیرا جوانان بیشتر به رسانه‌های اجتماعی می‌آیند و در عین حال با انزوای اجتماعی و اختلال در روال‌های روزمره روبرو هستند.

ای نامناسب مجموعه ساز احساسوکار مخرب ستند، اما نوان راهی رای نترل و مقابله با احساش سا سود.

افسانه ارم: رت دن ما مک می کند تر وابید

رت دن نها اعث ر دن ما میشود. را ن رت دن و واب ماندن را از ود دور نید در ن ساعت را در دیگری ا اتا ماندن را. ر، ما نمیوانید وگل ا الکسا وید ن را اموش نند. این لب است!

افسانه نجم: ا رکت رانچ میوانید ربی م را از ن رید

در ورزش ر را در سراسر دن میسوزند نه نه در از دن دف مرین ماست.

دکتر «آنجلا اسمیت» رئیس سابق کالج پزشکی ورزشی آمریکا می‌گوید: «شما می‌توانید برای افزایش قدرت ورزش کنید، اما نمی‌توانید از بین بردن ورزش‌ها را کاهش دهید».

ارشناسان نهاد مینند رای سوزاندن ربی، مرینات وازی را افزایش دهید. رای روال ناسب اندام سوار ا ر دت مرین و امل مرینات ا دت الا و م لاش نید.

افسانه م: ر است مانی نمیوانید وابید ا مانسته در رختخواب مانید

طبق گفته‌ها، خواب بیش از ۲۰ دقیقه در رختخوابن از بدترین کار‌ها است که می‌توانید انجام دهید، زیرا مغز شما را می‌دهد تا تختخواب را با یکی از خواب‌های مرتبط آموزش دهید. انجام این ار میواند نتیجه وابی مزمن ود.

«مایکل گراندنر» روانشناس بالینی و کارشناس خواب به «سی آن آن» می‌گوید: «این کار غیر منطقی است، اما گذراندن زمان به صورت بیدار ماندن در رختخواب را به دندانپزشکی تبدیل می‌کند»!

در وض، لند وید و اری سل ننده انجام دهید مانند لباس ها ا مانی وابان رد. مطمئن وید از نور محل واب میاهید. م نین، وشی لفن مراه وشند ا لپ اپ را در ن مان ررسی نکنید.

افسانه م: من اید میشه ورزش نم ا رژیم رم یک نوع دن ود را ر دهم

این اعتقاد وجود دارد ورزش ردن ا رژیم رفتن میوانند نوع دن ما را ر دهد. این ور ا در میان روهای snap وانتر وجود دارد آن احساس مسلم این است و نوع ادی از انواع دن وجود دارند مگی و سالم هستند.

نتیک لیدی رای اثیر ورزش ر دن ما است. اگر والدین ما ر دو از سانتی متر دارند احتمالا مناست موفقی نخواهید ود. ر از این موارد ممکن است الا و اندازه باشد این ایده مه میوانند وزن م ا اضافه می کند ا دی ویر ایده ل دن را م نند منطقی نیست. مواره نوع دن وجود واهد داشت. ر ال، ما رگز نمیگوییم: «تو اید د لندتر اشی ای اید د وتاهر اشی»!

افسانه م: مکمل های دنسازی در رسانه های اجتماعی لیغ میوند واقعا ارساز ستند

وانان دبیرستانی و دانشگاهی ممکن است برای دیدن محصولات این وجود، رگترین استفاده از مکمل است. این موضوع در آمریکا مشکل دارد، را سازمان ا و داروی ایالات متحده آمریکا نظیم نمان د نان

ممکن است ادعایی روی رچسب مکمل نوشته ده اشد، اما ما واقعا نمیدانید در وجود ندارد. تولیدکنندگان می‌توانند مواد معدنی یا حتی محرک‌های دیگر را در ترکیب خود قرار دهند به همین دلیل است که برخی از ورزشکاران دبیرستانی و کالج نتیجه آزمایش‌های دارویی‌شان مثبت می‌شود.

نایج ا نان میدهند اگر رژیم غذایی سالم و تغذیه ای دا اشید احتمالا

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما