استقلال و گل گهر بهترین بازی های لیگ بودند.

[ad_1]

خبرگزاری مهر: از ابتدای فصل تاکنون بازی جذابی ندیده ایم مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار استقلال و گل گهر سیرجان فنی ترین بازی لیگ بود.

محمدرضا شکورزاده درباره پیروزی 2 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر سیرجان گفت: بعد از هفته ها شاهد یک بازی جذاب و عالی بین دو تیم لیگ برتری بودیم که هم استقلال و هم گل گهر در این بازی دیده شدند. امتیازات و هر کدام از آنها که برنده شدند به بالای جدول رسیدند؛ همه انتظار داشتند بازی تهاجمی این دو تیم را ببینند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: آبی ها در نیمه اول فوق العاده به نظر می رسیدند، در دقیقه اول با یک بازی هجومی به گل رسیدند، این روند ادامه داشت و توانستند گل دوم را به ثمر برسانند. باز هم دیدیم که استقلال در آخرین دقیقه نیمه اول صاحب یک پنالتی شد که متأسفانه وریا غفوری مثل اول گل نشد. در نیمه دوم گل گهر به دنبال کسب سه امتیاز بازی بود. این تیم پس از تلاش زیاد یک بار به گل رسید اما به دلیل حضور دروازه بان آماده ای به نام “مجاهری” درون دروازه استقلال، گهر به تساوی نرسید.

شکورزاده تاکید می کند: استقلال می داند که دو دروازه بان خوب برای این تیم مفید است. من و همه فوتبالدوستان معتقدیم رشید مظاهری بهترین دروازه بان حال حاضر کشورمان است و بدون شک می تواند شماره یک تیم ملی ایران باشد. پس انداز هایی که استقلال در بازی های گذشته مقابل حریفان انجام داده، آمادگی او را برای هواداران فوتبال به نمایش گذاشته است و حالا سرمربی تیم ملی ایران از داشتن دروازه بان بسیار آماده احساس رضایت و خوشحالی می کند.

وی با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: از آنجایی که آبی ها توانستند سه امتیاز این بازی را کسب کنند، هنوز نواقص خط دفاعی برطرف نشده است. متأسفانه مدافعان استقلال مقابل گل گهر چندین بار اشتباه کردند که اوج آن ضربه دقیقه آخر گادوین مناشا بود که البته مظاهری به خوبی توانست آن را دفع کند. محمود فکری که یکی از بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران بوده است، باید بیشتر به خط دفاعی خود فرمان دهد و در صورت لزوم او را بیشتر وارد تمرین کند. اگر این روند ادامه پیدا کند، استقلالی ها در آینده دچار مشکل می شوند، بنابراین کادر فنی استقلال باید بیشتر از قبل برای مدافعان این تیم تمرین کند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار تیم فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک که روز دوشنبه (15 دی ماه) برگزار می شود، گفت: تیم آلومینیوم در هفته های اخیر روند افزایشی و عملکرد قابل قبولی در لیگ داشته است.استقلال باید برد مقابل گل گهر را فراموش کرد و خود را برای دیدار مقابل آلومینیوم اراک آماده کرد. قطعا بازیکنان خطیبی انگیزه بالایی دارند تا بتوانند استقلال را شکست دهند یا در تهران به تساوی دست یابند، بنابراین محمود فقری باید حریف خود را به طور کامل آنالیز کند و نقاط ضعف و قوت حریف را دریابد. او همچنین باید تیمش را در شرایط آلومینیوم اراک تمرین دهد تا بتواند در این بازی پیروز شود و به برتری خود ادامه دهد.

شکورزاده در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل آلومینیوم اراک می تواند شرایط روحی استقلال را برای بازی با پرسپولیس آماده کند چرا که حالا که پرسپولیس در دو بازی اخیر دو و چهار امتیاز از دست داده قطعا تعقیب و گریز است. ابتدا مقابل سپاهان و سپس استقلال پیروز شد تا به صدر جدول برسد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما