از بوتاکس استفاده نکنید! اینجوری پای مرغ بخور

[ad_1]

پای مرغ که برای برخی افراد ترسناک و ناخوشایند است، درمان قطعی زانو درد و افزایش تراکم استخوان است. علاوه بر خواص دارویی فوق، پای مرغ دارای خواص زیبایی مانند لیفتینگ، نرم کننده و رفع چین و چروک صورت و بدن نیز می باشد.

برخی از افراد پای مرغ را مانند آبگوشت می پزند یا به عبارت ساده تر، آنها را به سادگی آب پز می کنند و می خورند. طعم آن را دوست دارند. این نسخه به افرادی داده می شود که طعم آن را دوست ندارند یا می خواهند تأثیرات این داروی طبیعی مؤثرتر باشد.

مواد لازم برای عصاره پای مرغ

برای هر نفر 3 پای مرغ
قاشق چایخوری نمک چریش
یک لیوان با درب فلزی با اندازه مناسب (می توانید به جای آن از سس یا خمیر شیشه استفاده کنید)

روش

1. پاهای مرغ را بشویید و در لیوان نگه دارید. (به آن آب اضافه نکنید)

، نمک اضافه کنید و درب شیشه را ببندید و چند بار تکان دهید.

3. یک قابلمه متوسط ​​بردارید و آن را تا نیمه بجوشانید و یک لیوان در آن بریزید.

4. آن را پایین بیاورید تا بجوشد سپس روی متوسط ​​بگذارید تا نجوشد.

5. بگذارید 4 تا 5 ساعت بپزد و در صورت نیاز به آب از آب جوش سماور یا کتری استفاده کنید.

6. شیشه را بردارید و هوای داخل شیشه را با نوک پیکان بین در و شیشه متعادل کنید تا شیشه باز شود.

آبی که (به مقدار کم) در ته ظرف جمع می شود، عصاره پای مرغ است. پای مرغ را بخورید و آن را صبح یا اواخر شب مصرف کنید تا بدن به خوبی جذب شود.

اگر باز هم طعم آن را دوست نداشتیم، می توانیم عصاره آن را به سوپ و آش اضافه کنیم. عصاره پای مرغ به دلیل داشتن ژلاتین بالا پس از مدت کوتاهی به حالت ژله ای تبدیل شده و در فریزر قابل نگهداری است.

چرا باید پای مرغ را در برنامه غذایی خود قرار دهیم؟

از بوتاکس استفاده نکنید!  اینجوری پای مرغ بخور

تمام هزینه های گزافی که برای بوتاکس می پردازیم برای تزریق کلاژن به پوست ضروری است. پای مرغ کلاژن، پروتئین و کلسیم ضروری برای پوست جوان را تامین می کند.

از دیگر خواص این داروی طبیعی برای پوست می توان به رفع جوش، آکنه و ضایعات پوستی اشاره کرد. پای مرغ همچنین مسئول استحکام و رشد سریع ناخن ها است.

سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری های باکتریایی و ویروسی جدید تقویت می کند. سطح کلسیم در بدن با افزایش سن کاهش می یابد و بازسازی سلولی دشوارتر می شود.

به دلیل وجود بسیاری از مواد معدنی مانند کلسیم، پروتئین، غضروف و کلاژن، مصرف منظم پای مرغ به تقویت مفاصل کمک کرده و از شکنندگی استخوان ها در پیری جلوگیری می کند.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما