ار رای مبارزه ا د ر

[ad_1]

سوءمصرف الکل نها موردی نیست د ما را رب میند. ما را در معرض خطر د رب رار می دهند. در مقابل سیاری از ادات وب نیز ستند د ما را از ماری، مینند.

ارش د لثی، وجه سلامت د، روی از وجه سلامت مومی و ال وب دنتان است. رای مثال سوءمصرف را مال سومصر در مرض ر چگونه انواع ماریای د مانرد، اتیت سی، سرطان د د … موارد دیگری نیز ستند سلامت د دن را دیدند. مانند سیگار، نوشابه و دیگر ادب د سبک زندگی. در ادامه ما را مواردی ر است ایگزین ادات د وند، مراهی میکنیم.

. نوشیدن وه

ا دکتر راکفورد اپ، و انجمن سلامت د در مریکا، ات ادی روی منین وه از ایجاد ایبروسیسها (دگرگشتی، نوعی اختلال در سوخت و ساز سلول) نیز لوگیری میند. در ات نشان داد ده، شخصیت

. دوری از اهای ر و رین

اید الب اشد دانیم د رب ا اقی می رابطه مستقیم دارد. منین سانی در مین رژیم غذایی از ر اد استفادند، د ود سیب میرساند. را ر رسنگی را محدود رده و سطح رشح انسولین ود را اهش می دهد. در این سلولهای د رای مقابله با مبود سوخت، اقدام

. رژیم مدیترانه های امتحان نید

سلامت د در رو وراک سالم است. رژیم سالم ر زندگی و سلامت ما اثرگذار است س رای الا ردن سطح زندگی ود م ده، از رژیم سالم مد در اینجا میوانید درباره رژیم غذایی دیترانهای امل وانید.
. از مواد ایی نتی اکسیدان دار

د اولین دفاعی دن در رابر دنیای رون است. ما موانیم این دفاعی را از مواد نتیاکسیدان ویار نیم. از مله مواد ایی نتیاکسیداندار میوان لات لخ، وت رنگی، مشک، لم رمز، لوبیا، ندر و اسفناج را .

. الیت دنی ر

انجام یک دقیقه الیت دنی در رای سلامتی د وصیه میود. الا ردن متابولیسم (سوخت و ساز) دن دیگر از راههای داشتن دنی سالم است.

. دوری از رصای مکمل

استفاده از رصای مکملی دن ما مواد اضافی می دهد د سیب مستقیم مرسان. ر است ابتدا مایشیشای مربوطه را انجام می دهد و از این دسته از رصا مصرف نید تصمیم می گیرد.
. ارتباط ن سلامت دندانها و سلامت د

البته این موضوع نوز املا اثبات نشده است ولی همیشه وجود دارد نشان می دهد اگر در ودیدن لعل (دا اشید) نیز گفتی و. از این رو به سلامت دهان و دندان ها رای سلامتی د نیز سیار مهم است.

. دن

از ملاقات ردن ا ود رار نکنید. ماه یک سال، ار دن را انجام دهید و اگر مشکلی دارید رای درمان را سریعتر انجام دهید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما