ابراهیم رئیسی: رسانه رفایم را درست منعکس نکردند

[ad_1]

رئیس مهور ا اشار آنکه در اقتصاد ور وصیسازی موفق و ناموفق داریم، سهیلات و مایتهای وقی اید در اختیار ولیدکننده ال رار رد.

به گزارش ایرنا، سیدابراهیم رئیس جمهور ظهر پنج شنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با اعیاد ماه ذی الحجه و امروز بر اساس اجرای شعار سال ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب با محوریت تولید، گفت: استقلال و عزت کشور در گرو توجه به ولید است.

رئیس جمهور نقش دولت در اقتصاد را هدایت، حمایت و نظارت دانست و گفت: اقتصاد دولتی، اقتصاد تعاونی و بخش خصوصی باید در کنار نمایندگان فعال باشند، اما امروز سهم اقتصاد دولتی بسیار زیاد است، اما تلاش می کنم دولت را از تصمیم گیری در نظر بگیریم. اقتصاد ارج و از وصی مایت نیم.

ای د ر این که رف رئیسی واحدهای ولیدی

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در اقتصاد کشور خاص موفق و ناموفق داریم، می‌سازیم: معنای مردمی‌ دولت، کار تولیدی به بخش خصوصی و میدانی ارائه می‌شود. سهیلات و مایتهای وقی اید در اختیار ولیدکننده ال رار رد.

رسی ا د ر لزوم ابل نی ودن اقتصاد رای الان رصه ولید، ریح رد:

رس مهور نترل و توان ورم را لازم و روری رشمرد و :

رئیسی افزود: در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ که کار دولت شروع کرد، تلاش شد از تورم‌زا جلوگیری کنیم، بانک مرکزی استقراض نکردیم، پولی را افزایش داد و سعی کرد چاپ پول را نگیرد.

جمهوری با تشریح دولت برای توانایی و کنترل تورم، گفت: از مجلس خواستیم که اجازه دهند، به تصمیم رئیس و قوانین لایحه بودجه که تورم‌زا است، عمل نکنیم و در مورد آنها نظر بدهند. ور مثال م اگر وق مرکی ا ارز نیمایی محاسبه ود، اً نه مرکی الایی

رئیسی تأکید کرد: برخی از رسانه‌ها این حرف بنده را که گفتم انجام برخی از اقدامات را برای سال آینده می‌گذاریم، درست منعکس نکردند یا درست متوجه نشدند و گفتند قرار است برخی کالاها را گران کنند که این موضوع حرف بنده نبود، بلکه مفهوم سخن بنده ان ود از ایدیی را باعث می شود که نها را اجرا نیم و اجرای نها باعث ورم مینجود آرا

رئیس ماهور اظهار داشت: رشد اقتصادی در رو ورم است. اگر ورم توان ود، افزایش سرمایه گذاری و رهوری اهد رشد اقتصادی واهیم ود.

با توجه به سرمایه‌گذاری بیشتر در اقتصاد کشور، اظهار داشت: اعتماد به نفس، توجه به کشور و نیروی کار خلاق، زمینه‌های خوبی برای رشد اقتصادی کشور در سرمایه‌گذاری و افزایش بهره‌وری هستند.

رس مهور ا اشار درخواست رخی الان اقتصادی رای اجرای رح و راردی، : اورزی راردی در دستور ار دولت است و این ار نوعی راهم وردن امکان پذیر است من رید محصول در این رح باعث رامش اورز می شود.

رسی در دیگری ا سخنان ود ر رورت

رس مهور اجتماع در رمانشاه را اورزی، دامداری و نایع رشمرد و اظهار دا: دولت مردمی دنبال لنگزنی رحای دید نیست، لکه لاش

رئیسی با موضوع فعالیت بر اساس توجه به دو حوزه پتروپالایشگاهها و دانش‌بنیان‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های دولتی است، گفت: کار دانش‌بنیان یعنی دانایی در حوزه پتروپالایشگاه‌ها دنبال می‌شود.

رئیس مهور مچنین ا د ر رور ساماندهی موضوع ولبری، اطر نشان رد: راهل این مشکل ال ر. مرزهای ما رستای ما ستند و اید از نها نهایت استفاده را نیم. از رصتا دیل مرز محل ادلات اری است.

بومی‌گزینی و استفاده از چهره‌های کارآمد استانی را از اولویت‌های دولت دانست و نشان کرد: مسئله بیکاری کرمانشاه بسیار نگران‌کننده است و رفع این مشکل حق مردم و وظیفه دولت است. وصی نیز در این مینه وارد ده و اقدامی میوانند انجام دهد. در ور مشکل لنشدنی وجود ندارد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما