مامور لیس راز ونه ادت رسید؟

[ad_1]

رمانده مدیریت استان ارس ات درگیری لیس ا رد مه دست و ادت مامور ناجا را ریح رد.

سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرماندهی مدیریت استان فارس در گفتوگو با فارس در تشریح شرح شهادت جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز با بیان اینکه ماموران پلیس مسئولیت حفظ آرامش و آسایش مردم را به عهده دارند و در این راستا از آسایش خود و خانواده و حتی خود جان نیز دارند. میگذرند به جانفشانی نماینده رشید ناجا در منطقه بیدزرد شیراز اشاره و توضیح دوم کرد: شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر از جمله پرسنل شجاع و رشید ناجا بود که هفته قبل نیز در همین موضوع بود، از بیش از بیش قاچاقچیان از 10 ماده مخدر را کشف و ضبط کرد. ود.

فرمانده انتظامی استان فارس به تشریح جزئیات درگیری و شهادت مامور ناجا اشاره و اعلام کرد: چهارشنبه 13 بهمن سرنگ دوم رنجبر جانشینگاه بیدزرد در پاسگاه ماموریت روزانه همراه با یک سرباز که رانندگی خودروی دو کابینه پلیس را به انجام رساند به گشت زنی در مسیر جاده. اصلی راز وار می رود.

وی گفت: برابر قرائن به دست آمده یک خودروی پراید، ترد ماشین پلیس راصد می کند تا آنجا که وقتی ماشین پلیس به یک رستوران می رسد می تواند از یک خودروی پراید که پیاده شده و به سمت ماشین پلیس آمده و در وهله باشد. اول ا مه سرباز ربه ده و وی را می می ند. از آن طرف مامور رشید ما که این صحنه را میبیند در دفاع از جان سرباز از ماشین پیاده شده، اسلحه خود را مسلح کرده و بدون اینکه شلیک کند_در بیشتر جان مردم را حفظ کند و همچنین قوانین موجود_به مجرم هشدار و به سمت او رفته و باشد. ا او درگیر می ود؛ در نهایت در این درگیر رد بازی مه نشین اسگاه ربه ده و نگامی

سردار حبیبی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا مردم در صحنه حضور نداشتند گفت: مردم در رستوران بوده اند و بعد از درگیری و شنیدن سر و صدا به صحنه می آیند اما زمانی است که کار از کار گذشته; مجرم ر را ده و سوار ودرو ده و رار میند.

در اسخ دیگر رسش ارس در این وص ا مأموران مموران لیس در ن مسیر معمول و رنامه روزانه و روتین

فرمانده مدیریت استان فارس با بیان این مطلب که شواهد و قرائن نشان می دهد فرد مجرم با قصد و نیت برای زدن پلیس وارد عمل شده است، به جریحه دار شدن احساسات عمومی مردم فارس اشاره و اظهار داشت: از روز گذشته شاهد چندین تماس اقشار مختلف مردم هستیم. ا لیس و مدردی نها ستیم واهان دستگیری و مجازات رد مجرم و رخورد اطع ا مخلین امنیت ستند.

مامور لیس راز ونه ادت رسید؟

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما