ارمَن ای رباتیک در المپیک ن

[ad_1]

رارو- مراسم مهم امسال امسال ن است دولت ن دنبال اهش ماس انسان یک انسان وده است. در نتیجه، ن در روزای اخیر اهد اتوماسیون و ودکارسازی در نبههای موجود وده است. در این راستا ن از رباتا استفاده می کنند.

ارش رارو نقل از آهو نیوز؛ ربات های همبرگر ساز، ربات های نظافتچی، ربات های هشدار دهنده درباره استفاده صحیح از ماسک، ربات های سرخ کننده سیبی و اکنون ربات بارمن در بارها و کافه های پکن برای سرو نوشیدنی و کوکتل های مختلف به مشتریان زمینی حضور دارند.

اکنون در ن ر ا نگاه نید رباطا را واهید دید. برخی در لابی هتلها در حال چرخش هستند و به ضد عفونی هوا میپردازند تا روشهای درمانی برای مقابله با کووید باشند و رباتهای دیگر به بازدیدکنندگان توصیه می کنند که مطمئن شوند که ماسکهایشان را به شکل صحیح بر روی صورت شان قرار داده اند.

وقتی المپیک، ن را ر رباتیک می‌سازد

این رباتای اد وچک سگا ربات ول ر ربات “بوستون داینامیکس” ده در آمریکا ساخته شده است. مانی آن رباتای اب دور ما میرخند

میم مسابقات المپیک ن رای ودکار سازی ر افی اپا و ارها در مرکز ورزشی المپیک میمی وشمتدا اران رنگار، اس و ال رسانه دو نده این اماکن سر واهند د و رباتان از نان رایی می.

سقف افها نگاه مینید و سیستم دهای از مسیرها و نابا را واهید دید اگر اطراف نگاه نید ازوی مکانیکی سفید رگ را واهید دید انتظار رای سرویس دهی وسط ربات میواند دقیقه ول انجامد.

تابلوهایی در سراسر کافه ها و بارها عکاسی یا فیلم برداری را ممنوع می کنند پیشنهادی ملایم که همگان با گوشی های هوشمند تلفن همراه و دوربین های برافراشته نادیده میگیرند! این امر نادر در ن است: آنون نی ار دون مجازات اقی میماند.

وقتی المپیک، ن را ر رباتیک می‌سازد

ا دود وان می متر از دلار ما میوانید در مورد اهای سرو ده وسط رباتا وشمزه. ا این ال، اعدتا این روزای ن رای ربه ن ر سفر نمیندند.

چند قدم دورتر و نزدیک غروب بدون شک یکی از محبوبترین رباتها در بین خبرنگاران “ربات بارمن” خواهد بود با یک بازوی پذیرایی که مجموعه ای از آب میوه ها و نوشیدنی ها را برای شما آماده می کند. ال این ارمَن ربات است و رخلاف ارمنها انسان نمیوانید

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما