آیا گزینه های دیگری وجود دارد؟

فلوکستین از کجا آمد؟ سروتونین از جمله مونوآمینهایی است که نقش بالقوهای در تنظیم مصرف غذا در پستانداران دارد و هر عاملی که بتواند فعالیت سروتونرژیک را افزایش دهد باعث کاهش اشتها میگردد. این مطالعه نقش بالقوه یکی از داروهای انسانی را بر فاکتورهای تغذیهای یک ماهی استخوانی مشخص کرده و نشان میدهد که فلوکستین میتواند فاکتورهای غذایی و رشدی را در ماهی طلایی تحت تاٴثیر قرار دهد. در این مطالعه نقش فلوکستین در میزان مصرف غذا و رفتار تغذیهای ماهی طلایی، Carassius auratus بررسی گردید. در حقیقت با مصرف این دارو، میزان این ماده در بدن افزایش یافته و سبب بهبود علائم افسردگی و اضطراب میشود. میزان مصرف غذا بعد از هر تزریق محاسبه شد و در نهایت تغییرات وزنی تیمارها نیز بررسی گردید. بهترین راه در آغاز، بررسی کارشناسانه موضوع است و در واقع، مراجعه به روانپزشک برای بررسی وضعیت رفتاری، شخصیتی و مسایلی که میان شما وجود دارد، از جمله تفاوتهای فرهنگی، گام اول محسوب میشود. بزرگسالان: از راه خوراکی مقدار mg/day 20 هنگام صبح مصرف میشود.

قرص فلوکستین ۱۰

طبق تحقیقات مرکز مشاوره مکث مشخص شده است که اگر در 14 روز گذشته یک مهار کننده MAO مصرف کرده اید، نباید از داروی ضد افسردگی فلوکستین استفاده کنید. خیر. تحقیقات نشان میدهند که اختلال حافظه از عوارض فلوکستین نیست. همچنین فلوکستین 10 که داروی ضد افسردگی است برای درمان اختلال افسردگی اساسی، بولیمویا (یک اختلال در خوردن غذا)، اختلال وسواس-اجباری، اختلال هراس و اختلال دیسفوریک قبل از قاعدگی (PMDD) نیز استفاده می شود. برای درمان سندرم پیش از قاعدگی، از 14 روز قبل از دوران قاعدگی، می توان با مشورت با پزشک روزانه یک بار از فلوکستین استفاده کرد. در صورت سابقه مشکلات کبدی، کلیوی، قلبی (ضربان قلب نامنظم)، صرع، دیابت نوع ۲، مشکلات چشمی (مانند گلوکوم یا آب سیاه)، مشکلات خونی (خون ریزی)، تغییر خلق و خوی شدید (سرخوشی ناگهانی) حتما پزشک خود را مطلع سازید. ، سوماتریپتان، ترامادول، ترازدون، تریپتوفان، ونلافکسین، مکلوبماید، مهارکننده های آنزیم مونوآمینو اکسیداز (MAOIs)، فنی توئین، داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای، تیوریدازین پزشک را مطلع سازید. بنا براین در صورت حاملگی به خصوص اگر در سه ماه سوم می باشید و یا احتمال آن پزشک را مطلع سازید. همچنین در بعضی از افراد مصرف این دارو سبب فکر کردن درباره خودکشی و یا تمایل به آن و افسردگی بیشتر می شود.

قرص فلوکستین ۱۰برای چیه

در صورت مصرف اتفاقی بیش از مقادیر توصیه شده عوارضی از قبیل: تشنج، افزایش ضربان قلب، تهوع، استفراغ، هیجان غیرقابل کنترل و لرزش حادث میشود. درصورت مصرف بیش از حد بیمار را به مرکز درمانی انتقال دهید. بسیاری از واکنش های مشابه در حمله پانیک رخ می دهند. تمام داروهای مصرفیتان را با پزشک خود در میان بگذارید.در صورتی که علائم سندروم سروتونین مانند ضربان شدید قلب، توهم، از دست دادن هماهنگی اعضای بدن، سرگیجهی شدید، حالت تهوع، استفراغ، اسهال، سفت شدن عضلات، تب بیدلیل و پریشانی و بیقراری غیر معمول را مشاهده کردید به سرعت به پزشک مراجعه کنید.اختلال در عملکرد نعوظ:به علت مصرف این دارو نعوظ طولانی (بیشتر از چهار ساعت) یا دردناک در مردان به ندرت پیش میآید اما در صورتی که دچار این مشکل شدید مصرف فلوکستین را قطع کرده و به سرعت به پزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است اثرات سوء مصرف دارو ماندگار شود.بیشتر بخوانید:اختلال عملکرد نعوظ و درمان های آنعوارض جانبی آلرژیک فلوکستین ۱۰ و فلوکستین ۲۰:لازم است بدانید که واکنش آلرژیک جدی در مورد قرص فلوکستین نادر است. در صورت داشتن علائم واکنش آلرژیک به فلوکستین (کهیر، تنفس دشوار، تورم در صورت یا گلو) یا واکنش شدید پوستی (تب، گلودرد، سوزش چشم، درد پوست، بثورات پوستی قرمز یا بنفش، ایجاد تاول و پوسته پوسته شدن)، با پزشک خود تماس بگیرید.

عوارض فلوکستین ۲۰

هر گونه علائم و حال بد را با پزشک در میان بگذارید. اگر آنها شدیدتر شدند و از بین نرفتند هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید. یافتهها: گروههای مورد مطالعه از نظر میانگین مدت منوپوز، سابقه ابتلا به بیماری مزمن، مصرف دارو و فراوانی فشار خون در ابتدای مطالعه تفاوت معنیداری با هم نداشتند. اغلب در شروع درمان نمیتوان با اطمینان داروی قطعاً مؤثر را شناخت و البته این منحصر به روانپزشکی نیست و مثلاً در درمان بسیاری از بیماریها مانند دیابت قندی، بیماریهای مختلف گوارشی، زیادی فشار خون و حتی بیماریهای عفونی که علت مشخصتری دارند هم مشاهده میشود. مطالعه­ای روی 69448 زن باردار نشان داد که استفاده از SNRIها یا TCA در دوران بارداری ممکن است خطر فشار خون بالا ناشی از بارداری یا فشار خون بالا، معروف به پری­اکلامپسی را افزایش دهد. اما معمولا پزشکان برای کاهش خطر یا شدت عوارض آن را به مدت 6 تا 8 هفته ادامه می دهند.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما