آیا مرگ 180 میلیون تومانی عزت یک ارابه ایرانی است؟

[ad_1]

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای تنظیم روابط با همسایگان و سایر کشورها بر اساس تحقق حداکثری منافع ملی تلاش هوشمندانه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سید احمد عویی در نطق علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در میان دستور خود با اشاره به مسائل ملی و منطقه ای گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر سیاست خارجی خود کنترل داشته است. . اصل استقلال، اما استقلال به معنای ارتباط با دیگر کشورها یا حتی قدرت های بزرگ نیست. ارتباط با کشورهای غربی و شرقی در صورتی که مبتنی بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت باشد و متمایز از غرب گرایی و شرق گرایی باشد، منعی ندارد. بنابراین دولت باید هوشمندانه در تنظیم روابط با همسایگان و سایر کشورها بر مبنای تحقق حداکثری منافع ملی تلاش کند.

وی با بیان اینکه مهمترین مولفه قدرت در سیاست خارجی مشروعیت داخلی است، گفت: بر این اساس باید به سمت ایجاد اجماع داخلی برای حل بحران کشور با ایجاد گفت وگو در بین نخبگان ملی با ابزارهای مختلف حرکت کنیم. بالا.”

متأسفانه وقتی همه دولت‌ها روی کار می‌آیند، احساس می‌کنند که ارگ ​​را فتح کرده‌اند و دولت‌های قبلی را خائن می‌بینند و تحت فشار گروه‌ها و احزاب سیاسی به دنبال جایگزینی همه مسئولان هستند. از وزرای محترم می خواهم در برابر فشار فرصت طلبان بی ریشه برای انتصابات غیرتخصصی و خانوادگی حتی به قیمت از دست دادن موقعیت خود مقاومت کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه وقتی همه دولت‌ها روی کار می‌آیند احساس می‌کنند سنگری را فتح کرده‌اند و پیشینیان خود را خائن می‌دانند و زیر فشار همه مسئولان می‌خواهند قرار بگیرند. گروه ها و احزاب سیاسی جایگزین شد.» از وزرای محترم می خواهم در برابر فشار فرصت طلبان بی ریشه برای انتصابات غیرتخصصی و خانوادگی حتی به قیمت از دست دادن موقعیت خود مقاومت کنند.

آوی در خصوص موضوع خودرو ادامه داد: ناکارآمدی خودروسازان داخلی به لعنتی برای کشور تبدیل شده است. یکی از مهم ترین عوامل تلفات تصادفات جاده ای در ایران، ایمنی پایین و بی کیفیتی خودروهای داخلی است. آیا استفاده از خودروی 180 میلیون تومانی به نام ارابه مرگ افتخار خانواده محترم ایرانی است؟

وی گفت: خودروسازان صحنه های هولناک تصادفات زنجیره ای را می بینند و به دلیل حمایت های بی رویه دولت ها از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند. راه حل این موضوع بدیهی است خصوصی سازی واقعی شرکت های خودروسازی و همچنین اجازه واردات خودروهای باکیفیت با تعرفه های مناسب که در نهایت منجر به رقابت، کیفیت بالاتر و کاهش قیمت در صنعت خودروسازی کشور می شود. نجات جان مردم ربطی به شریعت و قانون اساسی ندارد.

نماینده مردم دزفول با اشاره به موضوع احتساب سه چهارم نیروهای دولتی که در مناطق جنگی به عنوان حضور داوطلبانه خدمت می کنند، گفت: این موضوع به تایید فرماندهی معظم کل قوا رسیده است اما متاسفانه منجر به صدور مجوز نمی شود. گواهینامه ها. مسلحانه تقاضای صدور این گواهی را برای بهره مندی از امتیازات ایثارگری خدمتگزاران دولت در مناطق جنگی دارم.

آوی خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان و کارخانجات تولیدی را پیدا کنید، در این شرایط بحران اقتصادی این شرکت ها به دلیل مقررات دست و پا گیر دستگاه های دولتی به ویژه سازمان های تامین اجتماعی قادر به ایجاد شغل نیستند. در امور مالیاتی». و مجازات ها تحت فشار شدید است. این همان خود اجازه ای است که مکمل تحریم های خارجی است، لذا از شما می خواهم حمایت از این گروه ها را در برنامه دولت قرار دهید وگرنه همین میزان اشتغال از بین می رود.

وی با اشاره به موضوع معلمان گفت: شایسته نیست این قشر فرهیخته تحت فشار معیشتی قرار بگیرند، بنابراین دولت ضمن شنیدن صدای اعتراض آنان، لایحه همسان سازی رتبه معلمان و معلمان را جدی بگیرد. مستمری باید گرفته و اجرا شود.

نماینده مجلس یازدهم گفت: وضعیت معیشتی مردم شریف ایران سال هاست که با مشکلات زیادی مواجه است و سفره مردم روز به روز کوچکتر می شود. دولت باید بداند که زمان ارائه راهکارهای سطحی و ناموفق گذشته فرا رسیده است و کشور اکنون نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

نماینده مردم دازفول با اشاره به مشکلات استان خوزستان و حوزه انتخابیه آن گفت: مردم شریف خوزستان با وجود منابع آبی فراوان تشنه و نیازمند آب شرب و کشاورزی هستند. حق این مردم مظلوم و مقاومی که 8 سال در مقابل دشمن ایستاده اند تشنه نیست. در این شرایط اقتصادی، کشاورزان و دامداران استان خوزستان که نقش بسزایی در تامین آذوقه کل کشور دارند، در خشکسالی سال 1400 آسیب زیادی دیده اند و تاکنون مبلغی بابت خسارت پرداخت نشده است. لازم است هرچه زودتر در این زمینه اقدام شود.

آوی همچنین با هشدار نسبت به وضعیت راه های ارتباطی منتهی به شهر دیفول، گفت: این وضعیت برای مردم این شهرستان زیبنده نیست و از وزیر راه می خواهم دستورات لازم را برای تکمیل راه های مذکور اعلام کند. بخواه.”

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما