(ویدئو) ابزار واقعیت مجازی اپل دکوراسیون را سان مند

[ad_1]

رارو-از ابران اربردهای واقعیت افزوده این است اربران اجازه می دهد ا

ارش رارو، لطف دیدی اپل در ماه معرفی د، اربران این ویژگی API دید سوئیفت نام RoomPlan از ARKit اپل و ون ا د ا دوربین و LiDAR (مخفف Light Detection and Ranging) ره میرد است.

این اسکنر راحتی میوانند نای سه دی دقیقی از نجره ا، درها و مبلمان های مختلف ایجاد شده اند. سپس میوانند مبلمان را اِ مبلمان دلخواه دیگری د رید ن را دارید، ایگزین ند. ماه در رویداد WWDC 2022، اپل این API دید را ویدئویی معرفی رد. این راکت در این ویدئو داد API RoomPlan

از وا افزوده رای نمایش استفاده از مبلمان دید در اتاق رید، ایده دیدی نیست. Ikea سالهاست این ار را از ریق اپلیکیشنهای موبایل ود انجام میدهد. ماه نیز سازند مبلمان سوئدی ابزار راحی دیدی را معرفی رد میوان ویر ابتدایی از اتاق را اا را این ابزار ادر است مبلمان موجود را رده و مبلمان دلخواه را ورت مجازی ایگزین ند.

آن ابزار ارتقاء البی میود، استفاده از RoomPlan API آن ویدئو ابزار واقعی افزوده دیدی را نشان می دهد از ریق ن میوان راحتی مام دمان اتراق را با استفاده از دستگاه های اپل به لیدار برای اسکن و گرفتن تصاویر از فضا، همه چیز از مبلمان تا فرش های روی زمین و حتی سیستم های سرمایشی، گرمایشی و پریزهای روی دیوار را می توان فوراً پاک کرد و چیز دیگری را جایگزین کرد.

منبع: gizmodo

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما