بازیگران هالیوودی که با فرزند خود – روشیاتو بازی کردند

[ad_1]

شاید متوجه این موضوع نشوید ، اما آنجلینا جولی فیلمی را با یکی از دخترانش به اشتراک گذاشته است. بیشتر اوقات ما اسامی بازیگران را در تیتراژ پایانی نمی خوانیم ، اما گاهی اوقات انتخاب بازیگران می تواند برای ما غافلگیر کننده باشد.

در ادامه ما در مورد بازیگرانی صحبت می کنیم که با یک کودک فیلم دارند.

1- آنجلینا جولی و ویویان جولی – پیت در “مالفیسنت”

ویوین جولی – پیت در فیلم Maleficent نقش یک شاهزاده خانم کوچک به نام “اورا” را بازی کرد زیرا بقیه بچه ها از آنجلینا جولی می ترسیدند. جولی گفت: “سه یا چهار سال دیگر بازیگران حتی به من نزدیک نبودند.” مجبور شدم از کودکی استفاده کنم که عاشق من بود و از شاخ ، چشم و ناخن من نمی ترسید. “به همین دلیل ما از Vivin استفاده کردیم.”

2- ملیسا مک کارتی و دخترش در فیلم “نیروی تندر”

ملیسا مک کارتی ، دختر ویویان فالکون ، نقش جوان «لیدیا» را بازی می کرد که مادرش آن را بازی می کرد.

3- مریل استریپ و میمی گومر در فیلم “عصر”

مریل استریپ و دخترش در “غروب آفتاب” بازی کردند. میمی نقش جوانان “لیلا ویتنبورن” را بازی می کرد و مادرش در حال حاضر همین نقش را بازی می کند.

4- گلن کلوز و آنی استارک در “همسر”

در سال 2018 ، گلن کلوز نقش “قلعه دار جوان” را در درام “همسر” بازی کرد. این فیلم داستان زنی را روایت می کند که شوهرش نامزد دریافت جایزه نوبل شده است. نقش جوانی این شخصیت در فلاش بک های فیلم را آن استارک ، دختر گلن کلوز بازی کرد.

5. سوزان ساراندون و اوا آموری مارتینو در فیلم “مرد راه رفتن”

اوا آموری مارتینو دختر بازیگر معروف سوزان ساراندون است. یکی از اولین تلاش های او در صنعت فیلم ، بازی در نقش مرد جوانی با بازی مادرش “خواهر هلن پریجین” در “مرد مرده متحرک” بود.

6- برندان و دیمون گلیسون در مجموعه فیلم های “هری پاتر”

همه از برندن گلیسون به عنوان “آلستور مودی” در فیلم های “هری پاتر” یاد می کنند. اما تعداد کمی از مردم متوجه می شدند که پسرش دیمون گلیسون با او بازی می کرد.

7- جانی دپ و لیلی رز ملودی دپ در “Yoga Hosers”

جانی دپ با دخترش لیلی رز ملودی دپ بازی کرد. لیلی رز در 15 سالگی در “Yoga Hosers” بازی کرد.


[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما