ونه از مر ودرس اتری وشی وشمند ود لوگیری نیم؟

[ad_1]

رارو-اهش مر اتری موبایل از مشکلات رایج است ا ر مان اتفاق میافتد. اما ور میوانیم از روز این مشکل لوگیری نیم؟ در این مطلب راهکارهای ررسی افزایش اتری وشیای وشمند میپردازیم.

ارش رارو، اولین راه از ارژ دن وشی وشمندتان لوگیری نید. ول مر اتری ما داد رخهای ارژ ن ستگی دارد. رحه مانی مارش میود اتری وشی ما از رسیدن. نگامی رخه ارژ اتری وشی ما داکثر داد ن دهرد، اید اتری را اتری املاً نو و.

ا لوگیری از ارژ % میوانید رخه امل را رده بندی و مدت باتری‌های لیتیوم یونی سیکل شارژ و دشارژ مخصوصی دارند و شما می‌توانید 400 تا 500 شارژ باتری را از 0 تا 100 شارژ کنید و از آن دستگاه باتری مفید آن به پایان برسد. ممکن است با دیدن شارژ ۱۰۰٪ احساس بهتری نسبت به ۹۹٪ داشته باشید، اما در نهایت زمانی که باتری شما تعداد چرخه‌های شارژ مجاز را پشت سر گذاشتن باتری، دستگاهتان می‌تواند زودرس می‌شود.

اتری

از مدل‌های پیکسل و آیفون‌های دارای iOS 13 یا ویژگی‌های جدیدتر ویژگی‌هایی هستند که به‌طور خودکار شارژ را ۸۰ درصد محدود می‌کنند و زمان لازم برای رسیدن به ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهند. وشیای سری سل نیز ا وقف ارژ در درصد افزایش مر اتری مک میند. مانی وشی در الارژ دن است، ارزیابی اتری ن در محدوده درجه ارنهایت اکثر وشیهای وشمند در ورت داغ دن دید، داری ارسال رده و در ورت لزوم وشی را اموش میند. س وجه داشته داشبورد ودروی ود رها نکنید.

اه مانی وشیتان روی واب است، ن را ارژین نکنید. دلیل وجود و الش در این مکان ممکن است سوزی ود. لوگیری از رسیدن وا وشی، رناک است. رین مکان رای ارژ وشی روی سطح اف و سخت است. اگر وشی ما داغ د، ن را سرد نکن و درون ال رار می دهد! رهایی از درجه رارت درجه دیگر میوانند لفن سیب رسانده، را در رما منبسط می کنند.

رار دادن وشی در سرد مانند میوانند اضافه می‌کند دستگاه ناخواسته ما ار احساس مینید وشی ما از داغ ده است، رین راه در این است در ورت ارژ دن ن را. سپس وشی را در ای و نک رار دهید و ر س دیگر را از ن دا نید. اگر در نگام ارژ دن وشی ما داغ د، ابل ن رارسی نید و مطمئن باشید سیبی ندیده است و

دیگر از راهکارهای مفید این است رگز اجازه دهدید اتری لفن ما برسد و سپس ن را ارژ نید. رن محدوده رای ارکرد اتری وشی، نه درصد است.

منبع: phonearena

رجمه: ریحانه میرسمیعی-فرارو

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما