هوندا برای فعالیت بیشتر در سه صنعت رو به رشد 45 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

هوندا طی 6 سال آینده 45 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه در سه حوزه موشک ، روبات و خودروهای پرنده هزینه خواهد کرد.

این شرکت هنوز مشخص نکرده است که چه مقدار از این مبلغ به کدام بخش اختصاص می یابد. هنوز جزئیات بیشتری در مورد تجاری سازی این مناطق مشخص نشده است.

هوندا

در واقع ، هوندا مناطق خودروهای روباتیک ، موشکی و EVTOL را در کنار تجارت اصلی خودرو می بیند. به عنوان مثال ، اگر شرکتی بیاموزد که در حال توسعه یک پلت فرم خودروهای برقی پیشرفته است ، به ارزش سرمایه گذاری در آنها پی می برد. در واقع ، آنها می خواهند مطمئن شوند که ابتدا برنامه خود را نمونه اولیه می کنند.

مارکوس فرومر ، مدیر ارتباطات هوندا در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:

فن آوری های اصلی در این زمینه ها مربوط به مشاغل فعلی ما است و ما در حال گسترش فعالیت های اصلی خود به عنوان یک شرکت حمل و نقل هوشمند هستیم.

هواندا همچنین گفت که در حال توسعه تاکسی های پرواز است که می توانند به عنوان خدمات تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرند. اما برخلاف بسیاری از استارتاپ هایی که خودروهای سبک وزن و همه کاره ای که از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند می سازند ، هوندا از باتری های هیبریدی “به عنوان وسیله ای برای درک خواسته های مشتریان خود” استفاده خواهد کرد.

هوندا

هوندا می گوید هواپیمای برقی مجهز به باتری تنها قادر است چندین کیلومتر پرواز کند. با استفاده از توربین های گازی برای تکمیل موتور الکتریکی ، هوندا می گوید می تواند بیش از 400 کیلومتر را طی کرده و سفرهای تجاری بیشتری مانند بوستون و نیویورک انجام دهد.

هوندا تنها شرکت خودروسازی نیست که به EVOL علاقه نشان داده است. شرکت های دیگر مانند تویوتا و جنرال موتورز نیز رویکرد مشابهی را برای سرمایه گذاری در این بخش اتخاذ کرده اند.

هدف هوندا سرمایه گذاری در زمینه رباتیک برای توسعه “چند انگشتان دست” است که می تواند اجسام خاصی را برداشته و در خود نگه دارد. هوندا در حال کار بر روی چگونگی انجام این کار از راه دور است ، جایی که یک انسان با پوشش واقعیت مجازی و دستکش های اتصال دهنده می تواند با یک دست روباتیک کار کند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما